مسابقه « آنی که می خوانی» در هفته کتاب برگزار می شود

خسروی گفت: مسابقه کتابخوانی با عنوان «آنی که می‏خوانی» برای اعضاء کتابخانه‌ها با هدف بررسی علاقه‌مندی افراد در حوزه کتاب‌خوانی در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از خراسان رضوی، خسروی امروز شنبه (21 آبان) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که در محل تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان اینکه در هفته کتاب 10 هزار جلد كتاب اهدا می شود، گفت: عضويت رايگان طی این هفته در تمامي كتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها و بخشش 80 درصدي جريمه‌هاي دیرکرد و بازدید رایگان از موزه های رضوی در ۲۴ ابان را از جمله خدمات آستان قدس رضوی در هفته کتاب اتفاق خواهد افتاد.

 

معاون امور کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی «دانش و علم اندوزي از منظر قرآن»، «تربيت شكورانه از منظر اهل بيت( ع)» مبتني بر معرفي دو كتاب، «تاثير هجرت امام رضا عليه‌السلام بر ترويج دانش و كتاب در جهان اسلام» را  از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این سازمان دانست.

 

وی خاطر نشان کرد: مسابقه کتابخوانی با عنوان «آنی که می‏خوانی» برای اعضاء کتابخانه‌ها با هدف بررسی علاقه‌مندی افراد در حوزه کتاب‌خوانی در این هفته برگزار خواهد شد.

 

خسروی، همچنین به برگزاری برنامه‌هایی همچون برگزاری گردهمایی«خادمین کتاب» و رونمایی از کتاب «گنجینه رضوی» در یکصد و چهل و هفتمین برنامه سه‏ شنبه‏‌های علمی و فرهنگی این سازمان، کارگاه تخصصی «پیشینه و ساختار اداری کتابخانه آستان قدس رضوی» از دوره صفویه تا پایان قاجار و برگزاری نمایشگاه کتاب ترکیبی کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های سطح شهر مشهد و کشور با عنوان «مهربانی با یارمهربان» در این هفته کتاب اشاره کرد.

کد خبر 1231600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha