سهم سنگر در رویدادهای ورزشی شهرستان رشت اثر گذار است

محبتی در آیین تجلیل از ورزشکاران عضو هیئت والیبال سنگر با بیان اینکه حضور در جمع ورزشکاران همیشه برای ما مسرت بخش است، گفت: سهم سنگر در رویدادهای ورزشی شهرستان رشت سهم اثر گذاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین محبتی» در آیین تجلیل از ورزشکاران عضو هیئت والیبال سنگر با بیان اینکه حضور در جمع ورزشکاران همیشه برای ما مسرت بخش است، اظهار کرد: سهم سنگر در رویدادهای ورزشی شهرستان رشت سهم اثر گذاری است.

 

بخشدار سنگر با تراز شمردن رویدادهای ورزشی در سنگر بیان کرد: با توجه به مضیقه مالی که هییت های ورزشی بخش برای جبران کمبودها و مشکلات خرید تجهیزات ورزشی دارند اما خیلی از دهیاران و شوراها با هماهنگی های انجام شده خیلی از مصوبات ورزشی را که برای ما می آورند تایید می کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه گرچه ورزش خود فی نفسه ایجاد انگیزه می کند اما ورزشکاران برای قهرمانی و پهلوانی نیاز به انگیزه دارند اذعان کرد: یک سری از این اقدامات وظیفه مسئولین است که می بایست به آن توجه و دقت نظر داشته باشند، گرچه در امر ورزش هر چقدر هم بخواهیم اقدام کنیم باز کم است.

 

 محبتی با اهمیت دانستن رویدادهای ورزشی بخش سنگر که وزنه قابل توجه ای برای ورزش شهرستان رشت است، تصریح کرد: کیفیت فعالیت های ورزشی این بخش بالاست و باید اذعان کرد که هیئت های ورزشی بسیاری از این موفقیت ها را با دست خالی به دست آورده اند.

 

حجت الاسلام «محمد محمدیان»  نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جنگ امروز،  جنگ بر روی هویت ها است گفت: ما می بینیم که بعضی ها که هیچ هویتی ندارند چگونه با این ابزارهای رسانه ای برای خود هویت می سازند.

 

امام جمعه سنگر افزود: بی معرفتی است اگر از عملکرد ایران اسلامی در طی 43 سال گذشته که بخش عظیمی از آن کسب افتخاراتی در زمینه های مختلف ورزشی بانوان و آقایان است سخن نگوییم.

 

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که به جوانان «تحصیل»، «تهذیب» و «ورزش» را متذکر شده اند، اظهار کرد: افتخار هویتی هر شهر و منطقه ای نیز به این سه امر مهم وابسته است.

 

محمدیان، علما، دانشمندان و قهرمانان ملی همچون آیت الله بهجت، میرزا کوچک خان، پرفسور سمیعی، محمود نامجو و... را جزء افتخاراتی دانست که هرگز از یادها و باورها حذف نمی شوند و ادامه داد: ورزشکاران هر منطقه جزء نخبگان و خواص آن محل هستند و همه از افتخار آفرینی همشهری و هم ولایتی خود  احساس غرور می کنند.

 

وی با بیان اینکه در مقابله با مسائل و معضلات اجتماعی و گاهی امنیتی چیزی جز ورزش را نمی توان جایگزین کرد، گفت: ضرورت جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری بر روی ورزش می تواند بسیاری از مشکلات را از پیش روی جوانان و جامعه دور کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان سنگر نیز در این مراسم طی گزارشی از عملکرد ورزش و جوانان بخش سنگر طی 13 ماه گذشته به اجرای 190 برنامه فرهنگی ورزشی اشاره کرد و گفت: موفقیت با کار تیمی به دست می آید و هیئت های مختلف ورزشی بازوان ما در پیشبرد کارها هستند.  

 

اشکان مژدهی  با اشاره به قهرمانان ورزشی سنگر و وجود پتانسیل های مختلف در کسب مدال اظهار کرد: «کامران رضایی نژاد» با کسب مدال نقره و طلا تیمی کاراته در المپیک ناشنوایان، «ساره پورقاسم» با کسب مدال نقره جهان در رشته کیک بوکسینگ و دعوت از «مرتضی نیک نژاد» به اردوی تیم ملی دوومیدانی ماراتن و نیمه ماراتن و... از جمله افتخارات مردم سنگر هستند که در کارنامه خود داریم.

 

وی سنگر را قطب ورزش استان دانست و بیان کرد: نونهالان تا پیشکسوتان ما با کسب مدال های زرین در اکثر رشته های ورزشی همیشه خوش درخشیده اند و با پتانسیل بالایی که داریم میزبان کلاس های داوری فوتبال و فوتسال درجه سه استان و میزبان کلاس والیبال شهرستان رشت بودیم.

 

مژدهی در ادامه همچنین ضمن قدردانی از بخشدار و امام جمعه سنگر، خواستار جذب سرمایه گذار برای حمایت از کلیه ورزشکاران در رده های مختلف شد.

 

گفتنی است، این هفته بخش سنگر میزبان مسابقات والیبال استان و مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سالن انقلاب این شهر می باشد.

کد خبر 1231606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha