یکصد کتاب کودک و نوجوان در هفته کتاب در فارس رونمایی می شود

خوش اقبال با اشاره به اینکه یکصد کتاب کودک و نوجوان در هفته کتاب در فارس رونمایی می شود، گفت: تصویرگران و نویسندگان آن کودک و نوجوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، غلامرضا خوش اقبال، امروز شنبه (21 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: یاد شهدای حرم مطهر پاینده باد و دعای آنان بدرقه راه ما باشد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه برنامه های هفته کتاب، پیش از این هفته آغاز شده است و از یک و ماه نیم پیش موضوع سامانه کتاب معرفی شد، تاکید کرد: آرا و اندیشه های نویسندگان ضبط شده و از سوی صدا و سیما پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه تهیه برنامه «معاشرت» از ماه پیش آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، اظهار کرد: طرح شناسنامه ادبی، تهیه تیزرهای معرفی کتاب های برگزیده و همچنین برگزاری 2 جشنواره که مقدمات آن را فراهم شده است، از دیگر برنامه های ویژه این ایام است.

خوش اقبال با اشاره به اینکه نشان ادبی درجه یک به 2 نفر از ادبای استان فارس به نام های استادان «عبدالعلی دست غیب» و «عبدالمجید زنگویی» اهدا می شود، اضافه کرد: اجرای برنامه «صحبت یار»، نشست های ادبی ویژه نویسندگان و ادبا و بازدیدهای دوره ای از کتابفروشی ها از دیگر برنامه های این ایام به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه یکصد کتاب کودک و نوجوان در هفته کتاب در فارس رونمایی می شود، افزود: تصویرگران و نویسندگان آن کودک و نوجوان هستند.

کد خبر 1231637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha