رونمایی و نقد کتاب «ایمان مریم» در ایام هفته کتاب در فارس

قانعی گفت: رونمایی و نقد کتاب «ایمان مریم» در رابطه با زندگی نامه شهیده مدافع سلامت «مریم رحیمی» هم در ایام هفته کتاب در فارس خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حمیدرضا قانعی، امروز شنبه (21 آبان) در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را حمایت از اهالی کتاب عنوان کرد و گفت: این یک رویداد جدی بود که همه افراد حوزه کتاب را دور هم جمع می کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه تجربه کرونا باعث شد که سهل تر و راحت تر کتاب بفروش برساند، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در شیراز بین پنج تا 10 میلیارد تومان هزینه بر است و بهتر اینست که این هزینه برای مردم استفاده شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شارژ برای خرید کتاب روی کارت ملی افراد در نظر گرفته است، اظهار کرد: نقش زیست بوم کتاب و کتابخوانی در موضوع جام جهانی فوتبال اجرا می شود و بزرگترین جام جهانی کتابخوانی شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه به این منظور کتابی در نظر گرفته و در نرم افزار «فیدیبو» قرار داده شده است، اضافه کرد: این کتاب 85 درصد تخفیف و آزمون آن هم از طریق همین نرم افزار انجام می شود و در راستای جام جهانی فوتبال هم پویش «همه هوادار ایران هستیم» هم شکل گرفته است.

قانعی گفت: رونمایی و نقد کتاب «ایمان مریم» در رابطه با زندگی نامه شهیده مدافع سلامت «مریم رحیمی» هم در ایام هفته کتاب در فارس خواهیم داشت.

 

کد خبر 1231638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha