«شادیانه کتابستان» در فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار می‌شود

مدیر فرهنگ سرای مهر کاشان از برگزاری «شادیانه کتابستان» به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در این فرهنگ سرا خبر داد.

سید هادی مسعودی علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، «شادیانه کتابستان» در کاشان برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگ سرای مهر کاشان افزود:  این برنامه به همت فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ آبان ماه ویژه دانش‌آموزان کاشانی برگزار می شود.

 

مسعودی علوی ادامه داد: شادیانه کتابستان یک برنامه شاد ادبی است که با بهره بردن از موسیقی، هنر نمایش و منابع ادبی کودکانه تدوین شده است.

 

مدیر فرهنگسرای مهر کاشان افزود: نمایش شاد موزیکال، معرفی کتاب، پخش فیلم کوتاه، مسابقه، اهداء جایزه و تقدیر از کودکان از جمله برنامه‌های این شادیانه خواهد بود.



مسعودی علوی با یادآوری فعالیت کتابخانه تخصصی هنر در این فرهنگسرا، عنوان کرد: این فرهنگسرا در طول سال و به صورت مستمر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه میزبان جمعی از شعرا و ادیبان و همچنین کودکان و خانواده ایشان در قالب شب شعر و برنامه های شاد کودکانه است.

 

وی افزود: شادیانه کتابستان در ادامه این برنامه‌ها و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1231646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha