غفلت از نسل جوان خسارات جبران‌ناپذیری به همراه دارد

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی گفت: قلب پاک و آماده تربیت، کمال طلبی ، کنجکاوی، خلاقیت، توان و جوشش، برخی از صفات نسل جوان و نوجوان است و غفلت از این نسل، خسارات جبران‌ناپذیری به همراه دارد.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نسل جوان و نوجوان ویژگی های منحصر به فردی دارند و از سوی دیگر نیازهای خاصی هم در وجودشان دارند.

 

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: قلب پاک و آماده تربیت، کمال طلبی ، کنجکاوی، خلاقیت، توان و جوشش  برخی از صفات نسل جوان و نوجوان است و غفلت از این نسل خسارات جبران‌ناپذیری به همراه دارد.

 

حجت الاسلام سلیمانی، وجود رهبری عالم و پرهیزگار در صدر این نظام الهی را نعمتی والا دانست و گفت: مردم به خوبی قدردان هستند لکن برخی از مسئولان و خواص باید بیش از پیش گوش به فرمان این فرزند زهرای اطهر سلام الله علیهارهبر انقلاب باشند تا همجون گذشته نقشه های دشمنان داخلی و اربابان خارجی شان را نقش بر آب کنند.

 

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: اگر از طریق کتاب و کتابخوانی نتوانیم نوجوانان و دانش آموزان را جذب کنیم، دشمن آن ها را از ما می گیرد و برای آن ها از مهد کودک ها نقشه ریزی می کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی ادامه داد: مردم شریف ایران در یوم الله ۱۳ آبان نشان داد که پای کار این نظام مقدس محکم و استوار ایستاده است و  دستگاه های قضایی و امنیتی باید با قاطعیت تمام با اغتشاشات و اغتشاش گران مقابله کنند.

 

کد خبر 1231654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha