تبیین باید به هنگام و به اندازه باشد/  نباید در جنگ روایت ها منفعلانه عمل کنیم

سردار کریمیان با بیان اینکه اگر ما روایت اول را صحیح و درست بیان کنیم دشمن نمی تواند روایت های دیگری داشته باشد، گفت: جهاد تبیین یکی از مهم ترین راه های روشنگری در حوزه های محتلف برای اقناع سازی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، عصر امروز(۲۱ آبان) در گردهمایی هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان ایلام، اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با حضور مردم در صحنه و کار جهادی، چالش ها و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده ایم.

 

سردار قدرت الله کریمیان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تبدیل تهدیدها به فرصت بوده است، ابراز کرد: یکی از این تهدیدات جنگ تحمیلی بود که با حضور مردم در صحنه و به ویژه جوانان این تهدید در راستای خودباوری و تقویت توان داخلی تبدیل به یک فرصت و موجب استحکام توان کشور با بهره گیری از تجربیات دوران هشت سال دفاع مقدس شد.

 

وی با بیان اینکه در دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و ملت ایران در جریان اغتشاشات اخیر به دنبال سوریه سازی در ایران بود، افزود: با صبر استراتژیک که وجود داشت، این تهدید و چالش مهم به فرصتی ارزنده برای کشور تبدیل شد.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه مردم در سیزدهم آبان سیلی محکم بر صورت دشمنان نظام، انقلاب و معاندین ‌و‌ اغتشاشگران نواختند، گفت: تعامل نزدیک بین دستگاه های قضایی، نظامی و امنیتی باعث مدیریت اغتشاشات و شناسایی افراد لیدر و مرتبط با سرویس های جاسوسی معاند در استان شد.

 

سردار کریمیان با بیان اینکه سپاه در حوادث اخیر تمام قد پای کار بود، حوادث اخیر به خوبی در استان مدیریت شد، ابراز کرد: در رجیان اغتشاشات اخیر،  بسیاری از کارهای دشمن آشکار شد، دشمن تمام قد پای کار آمده بود تا نیروی مسلح را مقابل مردم قرار دهد که همه توطئه ها خنثی سازی شد.

 

وی  تصریح کرد: مماشات و صبر استراتژیک مسئولان نظام به ویژه دستگاه های قضایی، امنیتی و نظامی با اغتشاشگران اهداف شوم و هجمه های دشمنان را خنثی کرد، چرا که هدف جبهه معاند تحریک نیروی انتظامی و سوق دادن آشوب ها به سمت درگیری های مسلحانه و کشته سازی بود.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه  این روزها شاهد پیشرفت های شگرفتی در عرصه موشکی هستیم، یادآور شد: سیلی دیگر به دشمنان، رونمایی از نسل جدید و پیشرفته موشک های سپاه بود که صدای دشمنان را خفه کرد و بعد از تهدیدها و هجمه های گسترده دشمن، رونمایی از این موشک پیشرفته به آرامش روانی مردم و جامعه کمک کرد.

 

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یکی از مهم ترین راه های روشنگری در حوزه های محتلف برای اقناع سازی جامعه است، گفت: باید تلاش کنیم روایت اول را بیان کنیم، نباید در جنگ روایت ها منفعلانه عمل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه روایت گری باید به هنگام و به اندازه باشد، ابراز کرد: باید دقت کنیم که چگونه جهاد تبیین داشته باشیم، یک نگاهی در جهاد تبیین لازم است که باید مورد توجه قرار‌ گیرد که تبیین به موقع، به هنگام و به اندازه باشد، روایت صحیح و درست را ما باید اول بیان کنیم، در بسیاری از موارد در جنگ‌ روایت ها ما منفعل عمل کردیم و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی روایت اول داشتند.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: اگر ما روایت اول را صحیح و درست بیان کنیم دشمن نمی تواند  روایت های دیگری داشته باشد و  در برابر ما منفعل می شود و باید با فرهنگ سازی جهاد تبیین و سواد رسانه ای برای مقابله با هجمه های دشمنان بپردازیم.

 

سردار کریمیان با بیان اینکه در طی روزهای اخیر برگزاری یادواره شهدای ایل خزل که فضای جامعه را شهدایی کرد، نمونه بارز جهاد تبیین به موقع و اندازه بود، خاطرنشان کرد: علاوه بر آحاد مردم، مسوولان و مدیران در هر سمت و دستگاهی نیز نیازمند جهاد تبیین هستند.

 

کد خبر 1231663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha