کردستان در کاهش جمعیت کیفری و رشد اشتغال زندانیان رتبه برتر کشوری را داراست

حجت‌الاسلام حسینی گفت: استان کردستان در بحث کاهش جمعیت کیفری و رشد اشتغال زندانیان در کشور صاحب رتبه برتر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی شنبه شب(۲۱ آبان‌ماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های کردستان اظهار کرد: زندان‌های کردستان در اکثریت شهرهای استان از نظر فضای فیزیکی در مضیقه بسر می‌بزند و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب این مشکل به نحو احسن حل شود.

 

 

رییس کل دادگستری کردستان تاکید کرد: افزایش ورودی پرونده‌ها به دادگستری، سبب افزایش جمعیت کیفری زندان‌ها می‌شود و در دستگاه قضایی استان سیاست پایش کیفری زندانیان با هدف غربالگری با جدیت دنبال می‌شود.

 

 

وی بیان کرد: در سند تحول و تعالی قوه قضاییه بحث کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تخصیص ارفاقات قانونی به محکومین، تکریم زندانیان و خانواده‌هایشان و اشتغال زندانیان مطرح شده و خوشبختانه در همین راستا استان کردستان در بحث کاهش جمعیت کیفری و رشد اشتغال زندانیان در کشور صاحب رتبه برتر شده است.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: یک مدیر موفق و جهادی در طراز بیانیه گام دوم انقلاب باید وظایف خود را بداند و به درستی انجام دهد و همچنین این وظایف را با اخلاص انجام دهد و رمز موفقیت یک مدیر نظارت دقیق و مستمر بر زیرمجموعه خود است و این مهم در دستگاه قضایی استان به خوبی رعایت شده و با کار عملیاتی و جهادی به امور و حوزه های مختلف ورود شده است.

کد خبر 1231668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha