۳۰ عنوان برنامه فرهنگی در میقات الرضا(ع) طبس اجرا می شود

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: طی هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله جشن کتاب، نمایشگاه کتاب کودک، مسابقه کتابخوانی و ایستگاه نذر کتاب در طبس اجرا می شود.

مهدی قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: آستان مقدس امازاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس جهت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی اجرای برنامه های مختلفی فرهنگی را در دستور کار قرار داده است.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با بیان اینکه طی هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی در میقات الرضا(ع) طبس برگزار می شود، گفت: انجام تبليغات محيطی متناسب با بيان اهميت كتاب و كتابخوانی از منظر بزرگان دين و معرفی يك عنوان كتاب كتابخانه از طريق راديو هر روز در طول هفته توسط كتابداران و اعضای كتابخانه از جمله این برنامه ها است.

 

وی در ادامه بیان کرد: عضو پذيری و تمديد عضويت به صورت رايگان در طول هفته كتاب و كتابخوانی با هدف ترغيب و تشويق عموم مردم خاصه نوجوانان و جوانان به امر مطالعه به ويژه خانواده های تحت پوشش كميته امداد و بهزيستی و بخشش ديركرد كتاب در طول هفته كتاب و كتابخوانی در دستور کار قرار دارد.

 

قاسم زاده به اجرای طرح «تحفه دانایی» اشاره کرد و افزود: این طرح در طول هفته کتاب و کتابخوانی به منظور معرفی كتاب، نرم افزار و پايگاه های اطلاعاتی دیجیتال هر روز در فضاهای مجازی معرفی می شوند.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با بیان اینکه مسابقه كتابخوانی «جهاد تبيين» اجرا می شود، ادامه داد: این مسابقه به صورت اینترنتی به مناسبت هفته كتاب و كتابخوانی برگزار می شود و عموم مردم می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی بیان کرد: برگزاری نمايشگاه كتاب و ايستگاه وقف و نذر كتاب با موضوع شعار سال جاری «توليد؛ دانش بنيان، اشتغال آفرينی» و برپایی نمایشگاه کتاب کودک و برگزاری جشن کتاب در دستور کار قرار دارد.

 

قاسم زاده در پایان گفت: معرفی كتاب‌های دفاع مقدس همراه با ترويج سبك زندگی قهرمانان ملی از جمله شهدای هسته ای، شهدای سلامت و شهدای امنيت با هدف ترويج سبك زندگی اسلامی و ايرانی از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1231685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha