نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی(ع) برگزار شد

همزمان با سراسر کشور نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی(ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و با مشارکت شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با سراسر کشور اعزام پاکبانهای برگزیده شهردای به سفر زیارتی مشهد مقدس در قالب نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی(ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و با مشارکت شهرداری در استان تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش در مراسم بدرقه، حجت الاسلام محمد نصیری معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در جمع حبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: از مهمترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش است. 

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه در همین راستا موقوفاتی در استان تهران با موضوع زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و عتبات عالیات وجود دارد، عنوان کرد: بر همین اساس در سال جاری نهمین دوره اجرای طرح زائران حرم رضوی با هدف اجرای نیت واقفین و ترویج فرهنگ زیارت و تکریم و تجلیل از پاکبانان زحمتکش شهرداری تهران در تاریخ 22 تا 25 آبان ماه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی با شهرداری استان تهران در این مرحله 96 تن از پاکبانان به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

 

حجت‌الاسلام نصیری با بیان اینکه در استان تهران 48 موقوفه مرتبط با این طرح وجود دارد، ابراز کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که در کل کشور 300 نفر به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

کد خبر 1231712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha