لزوم دسترسی آسان معلولان به خدمات شهروندی

بخشنده امنیه گفت: دسترسی آسان معلولان به امکانات و خدمات شهروندی به ویژه در حوزه فرهنگ و ورزش به دلیل شرایط خاص این قشر ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حسن بخشنده امنیه صبح امروز (یکشنبه ۲۲ آبان) در نشست هماهنگی و هم افزایی جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» گفت: این رویداد به دنبال بارور کردن استعدادها و توانمندی‌های جامعه معلولان کاشان است.

 

شهردار کاشان افزود: توزیع عادلانه امکانات و خدمات صرفا به معنای تقسیم آن در نقاط مختلف شهر نیست بلکه پرداختن به نیازهای اقشار مختلف شهروندان نیز در این زمینه قابل توجه است.

 

بخشنده امنیه با تاکید بر اینکه دسترسی آسان معلولان به امکانات و خدمات شهروندی به ویژه در حوزه فرهنگ و ورزش به دلیل شرایط خاص این قشر ضرورت دارد، تصریح کرد: علاوه بر ایجاد و توزیع عادلانه، نیازمند مناسب‌سازی و تسهیل دسترسی این جامعه به امکانات و خدمات هستیم.

 

شهردار کاشان اظهار داشت: بر اساس ظرفیت‌های داخلی و فضاهای فرهنگی ورزشی موجود نظیر فرهنگ‌سراها، مجموعه‌های ورزشی و... تحت نظارت شهرداری، اقدامات مختلفی برای توسعه امکانات و خدمات فرهنگی و ورزشی در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر این برنامه‌های گوناگونی در زمینه احداث و تجهیز مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی برای استفاده معلولان در نظر گرفته شده است.

 

بخشنده امنیه ادامه داد: به دنبال آن هستیم که رویداد «با هم در اوج» که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری تعدادی از ارگان‌ها در حال برنامه‌ریزی است، در تقویم فدراسیون جانبازان و معلولان قرار گیرد تا بتوانیم ضمن استمرار این جشنواره، زمینه را برای رشد و توسعه نقش‌آفرینی جانبازان سرافراز و معلولان ارجمند دارالمومنین کاشان فراهم کنیم.

 

نشست هماهنگی و هم افزایی جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» با حضور رئیس و عضو شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین، نماینده اداره بهزیستی و مدیران تعدادی از انجمن‌ها و مؤسسات فعال حوزه افراد دارای معلولیت در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

کد خبر 1231715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha