جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان در قزوین برگزار می شود

سیاهکل مرادی گفت: هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در خصوص این جشنواره بیان کرد: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان استان قزوین به همت سازمان بسیج فرهنگیان در ۲ بخش با محورهای مرتبط با تحقق عدالت و نصیب آموزشی، راهکارهای تحول فرهنگی و پرورشی و بخش ویژه هیئت های اندیشه ورز با محور صیانت و ارتقا شأن و منزلت معلم در قالب ارائه مقاله برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: تولید و بازتولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان بسیجی، ایجاد هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج فرهنگیان و مدیران بخش های آموزش و پرورش از مهمترین اهداف جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان است.

 

وی خاطر نشان کرد: مهلت دریافت آثار شرکت کنندگان جشنواره، تا 15 آذر ماه سال جاری تمدید شده است و فرهنگیان علاقمند به شرکت در جشنواره باید آثار خود را به صورت اینترنتی و در پرتال جامع دبیرخانه جشنواره به نشانی www.sci-cbo.ir بارگذاری کنند. 

 

سیاهکلی مرادی یادآور شد: آثار فرهنگیان در سطح استان داوری شده و برترین ها به مرحله کشوری معرفی خواهند شد، بعد از ارزیابی نهایی و تعیین مقالات برتر، آیین اختتامیه جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، آذر ماه امسال برگزار شده و با حضور مسئولان کشوری از برترین‌ ها تجلیل می شود.

کد خبر 1231741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha