لیگ «مناظره دانشجویی» در جهرم برگزار می شود

زارعی از برگزاری لیگ «مناظره دانشجویی» ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم به همت بسیج دانشجویی این شهرستان خبر داد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم، ویژه برنامه لیگ «مناظره دانشجویی» ویژه دانشجویان برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: دانشجویان علاقمند به شرکت در لیگ مناظره دانشجویی در موضوع ایران آینده، ایران بی حجاب، ایران عادلانه، ایران را چگونه بسازیم، چگونگی اعتراضی که مانع پیشرفت ایران نیست  و موانع پیشرفت به رقابت می پردازند.

 

وی عنوان کرد: اعتراضات یا اغتشاش و آشوب؟، اعتراض دانشجویی و بازاری؟، جنبش دانشجویی رسالتها و انتظارات؟، دانشجویی پویا و بصیر؟ و بی تفاوت و فرد محور از محورهای این لیگ دانشجویی است.

 

زارعی به شرایط اجرای این برنامه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: هر لیگ از یک تا سه نفر تشکیل و توجه به وقت و رعایت احترام لیگ های مخالف الزامی است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم با اشاره به اینکه توجه به موضوعات در لیگ الزامی است، عنوان کرد: اساتید ناظر در لیگ حسن ختام موضوعات هستند.

 

وی آخرین مهلت نام نویسی در لیگ «مناظره دانشجویی» را ۲۵ آبان ماه عنوان کرد و گفت: لیگ مناظره در هفته بسیج برگزار می شود.

 

زارعی با بیان اینکه هسته مطالبه گری و گفتمان سازی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم برگزار کننده این لیگ مناظره است، خاطرنشان کرد: در پایان نیز به لیگ برتر مبلغ 500 هزار تومان هدیه اعطا می شود.

کد خبر 1231778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha