نگاه مدیران در جهرم توسعه محور باشد

شعبانی با اشاره به اینکه نگاه مدیران در شهرستان جهرم باید یک نگاه توسعه محور باشد، گفت: فرآيند پيشرفت كشور با محوریت روستاها موجب جلوگیری از مهاجرت بی رويه روستائيان به شهرها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، فرماندار ویژه جهرم، امروز (یکشنبه ۲۲ آبان) به همراه بخشدار مرکزی و تعدادی از مسولان در ادامه بازدیدهای خود از روستاها به منظور پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات، این بار به روستای «هکان» رفت.

 

محمدحسن شعبانی در ابتدای این سفر از کلانتری هکان و پست قرنطینه بازدیدی داشت و سپس با اهالی این روستا دیدار و پای درد و دل آن‌ها نشست.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جریان دیدار با اهالی روستای «هکان» بخش مرکزی جهرم اظهار داشت: دولت، نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی، توسعه و آبادانی روستاها دارد.

 

وی با بیان اینکه نگاه ما در شهرستان جهرم باید یک نگاه توسعه محور باشد، افزود: اگر فرآيند پيشرفت كشور با محوریت روستاها انجام گیرد، اولا موجب جلوگیری از مهاجرت بی رويه روستائيان به شهرها شده و ثانیا بسیاری از مشکلات جامعه با تلاش روستائیان و تامین نیازهای شهر نشینان در حوزه کشاورزی، دامداری و ... برطرف می شود.

 

شعبانی با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری دستگاه‌ها در جهت توسعه و آبادانی مناطق روستایی گفت: دهیاران در خط مقدم آبادانی و پیشرفت روستا هستند.

کد خبر 1231788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha