همه امکانات استان سمنان برای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ بسیج شود

هاشمی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان سمنان گفت: ۱۰ هزار بسیجی در قالب این رزمایش خدمات محرومیت زدایی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه همکاری دولت و سپاه نتیجه اش خدمت به مردم خواهد شد گفت: همدلی دستگاه های اجرایی با قرارگاه محرومیت زدایی و مجموعه سپاه در پیشبرد اهداف خدمت رسانی بسیار مطلوب است.

 

استاندار سمنان ضمن اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲، تاکید کرد: مرحله اول این رزمایش به خوبی در روستاهای محروم استان سمنان برگزار شد.

 

وی با تأکید بر اینکه امکانات و تجهیزات برای برگزاری مرحله دوم رزمایش مهیا شود، افزود: رزمایش جهادگران فاطمی دو با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی با حضور ده هزار بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود.

 

هاشمی ضمن اشاره به دستور آمادگی تمام ارگان‌ها و ادارات برای همراهی با این رزمایش، ابراز کرد: ما معتقد هستیم که همکاری دولت و سپاه در این قبیل اقدامات، خدمات رسانی به مردم محروم و مناطق کمتر برخوردار را فراهم می‌سازد.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی خود را در اختیار مجموعه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان قرار دهند، اضافه کرد: رزمایش جهادگران فاطمی2 همزمان در همه شهرستان‌های استان و با مرکزیت شهرستان دامغان به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار بسیجی جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مردم خدمت رسانی خواهند کرد تصریح کرد: باید همه امکانات استان برای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ بسیج شود.

 

خدمات  ارائه شده در مناطق محروم باید دارای پیوست فرهنگی باشد

سردار حمید دامغانی، نیز دراین نشست ضمن بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی دو قرار است از شنبه هفته آینده در استان برگزار شد، تاکید کرد: جلسات هماهنگی مورد نیاز در شهرستان‌های استان برای این رزمایش برگزار شده و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ بیش از ۶۰۰ گروه جهادی از استان حضور خواهند داشت، اظهارداشت: حضور گروه‌های جهادی در روستاها باعث از بین بردن نقشه‌های دشمن بوده و این خدمات که در مناطق محروم ارائه می‌شود باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت های رسانه ای دشمن افزود: اصلی ترین هدف برگزاری این رزمایش امید آفرینی در بین مردم و ایجاد اعتماد عمومی است.

 

سردار دامغانی تصریح کرد: حضور گروه های جهادی در روستاها باعث از بین بردن نقشه های دشمن بوده و این خدمات که در مناطق محرومی ارائه می شود باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم باید با پای کار آوردن مردم باشد ادامه داد: اصلی ترین هدف ما نهادینه کردن کار جهادی در بین مردم و کادر سازی در این حوزه است.

 

همکاری دستگاه‌های اجرایی با مجموعه سپاه و بسیج تاکنون  مطلوب بوده است

مهدی کاشفی نیز در سخنانی همکاری دستگاه‌های اجرایی با مجموعه سپاه و بسیج را تاکنون  مطلوب دانست و گفت: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی دو با همکاری دستگاه‌های اجرایی سبب تسهیل در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی خواهد شد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های عمرانی، افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مردم، توزیع بسته‌های معیشتی و تحویل مسکن محرومین از مهمترین فعالیت‌هایی است که در رزمایش جهادگران فاطمی ۲، طی ۱۰ روز انجام خواهد شد.

 

چهارمین جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان به ریاست استاندار سمنان و با حضور فرمانده سپاه استان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و ارتباط ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان ها و فرماندهان سپاه های شهرستانی در  استانداری سمنان برگزار شد.

 

کد خبر 1231798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha