کار عملیاتی برای ساخت سریال حضرت شاهچراغ (ع) انجام نشده است

پهلوانیان گفت: کار عملیاتی برای ساخت سریال حضرت شاهچراغ (ع) انجام نشده است و کار عملیاتی آن یک کار سنگین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، احمد پهلوانیان، امروز یکشنبه (22 آبان) در دیدار هم اندیشی با اصحاب رسانه استان فارس گفت: روزگار، زمان حاکمیت رسانه است و هر رسانه به اندازه مختصاتی که دارد، اثرگذاری دارد و وضعیت ابررسانه فضای مجازی، کار تمام رسانه ها را متاثر قرار داده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه رقابت رسانه سنتی و فضای مجازی رقابتی در تمام دنیا شکست خورده است، مگر اینکه این 2 مکمل همدیگر باشند، تاکید کرد: فضای مجازی می تواند به عنوان نشر دهنده اقدام کند و رادیو و تلویزیون هم می توانند مکمل فضای مجازی باشند.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما بر اساس دید ملی است، افزود: رسانه ملی تریبون نظام و صدای مردم است و به حزب و جناحی متصل نیست.

پهلوانیان گفت: نگاه جدی و انتقادی، نظر شخصی من هست و هر نقد و نگاهی آزاد است به شرطی که منصفانه، محترمانه و مشفقانه باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: در سال های اخیر سریال «الف» در مرکز فارس تولید نشده است و 2 سریالی که دوستان زحمت آن را کشیده بودند که در حال پیگیری است و سریال شهید دوران به نقاط خوبی رسیده است و کار عملیاتی برای ساخت سریال حضرت شاهچراغ (ع) انجام نشده است و کار عملیاتی آن یک کار سنگین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سریال حافظ، سعدی و خواجوی کرمانی در زمان تحقیق رها شد، افزود: حرکت دیگری که الان شروع شده است، مجموعه های مستند ایجاد می شود و تا 20 سال مبنای پخش خواهد داشت.

بر اساس این گزارش در ادامه، هادی رضایی، هم گفت: حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بار دیگر فارس و شیراز را در تراز سومین حرم اهل بیت (ع) در اذهان مردم دنیا معرفی کرد.

رئیس بسیج رسانه فارس اضافه کرد: هم افزایی بین اصحاب رسانه و صدا و سیما در حد اعلا نبود و برخورداری و هم افزایی دوسویه باشد.

 

کد خبر 1231827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha