اهدا ۳۰ جهیزیه به زوج های جوان در ۶ ماهه اول سال/ ارایه خدمات پزشکی روزانه  به ۵۰۰ نفردر اردوهای جهادی

صادقی از اهداء ۳۰ جهیزیه به زوج های جوان از سوی قرارگاه جهادی شهید شاطری خبر داد و گفت: طبخ و توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم در میان مناطق محروم از دیگر اقدامات این قرارگاه است.

جواد صادقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت های شش ماهه اول قرارگاه جهادی شهید شاطری گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون ذبح 10 راس گوسفند با حمایت بانیان و خیرین انجام شد و گوشت آن در میان مناطق محروم توزیع شده است.

 

 

مسئول قرارگاه جهادی شهید شاطری با اشاره به پخت و توزیع غذای گرم در مناطق محروم استان تهران افزود: طبخ و توزیع بیش از 3 هزار پرس غذای گرم در میان مناطق محروم در مناسبت های مختلف از جمله عید غدیر، شهادت امام جعفر صادق (ع) و سایر مناسبت ها و اعیاد مذهبی توزیع از دیگر برنامه های این قرارگاه است.

 

وی با اشاره به توزیع افطاری ساده در ماه مبارک رمضان از سوی این قرارگاه تصریح کرد: در طی ماه مبارک رمضان هر روز هزار بسته افطاری ساده در میان عموم مردم توزیع شد و در وعده سحری و افطاری نیز طبخ غذای گرم در مناطق محروم انجام شد.

 

 

وی در مورد برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم با اشاره به اینکه این اردوها در حوزه های سلامت، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود، اظهار داشت: هر ماه یک اردوی پزشکی درمانی در مناطق مختلف محروم تهران و حاشیه شهر به همت بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمام امام (ره) برگزار می شود،

 

مسئول قرارگاه شهیدی شاطری گفت: به طور متوسط هر سال 2 اردوی استانی و هر ماه یک اردوی یک روزه در مناطق محروم حاشیه شهر برگزار می شود که اردوی استانی در مناطق محروم استان خرمشهر و خراسان رضوی است. همچنین امسال در ایام شهادت امام رضا (ع) در کنار بارگاه امام رئوف (ع) موکب پزشکی و سلامت در رشته های دندانپزشکی، پزشک عمومی، پزشک متخصص و اطفال دایر شد که در این اردوها به طور متوسط روزانه 500 نفر از خدمات پزشکی و درمانی بهره مند می شدند.

 

صادقی افزود: در هر اردوی استانی 10 دندانپزشکی و هفت پزشک از شاخه های مختلف تخصصی حضور دارند و در اردوهای یک روزه در شهرستان های توابع تهران و حاشیه شهر نیز 6 پزشک با حضور  2  دندانپزشک و تخصص های مورد نیاز دیگر حضور دارند.

 

وی با اشاره به تامین داروهای کمیاب و مورد نیاز مردم به عنوان یکی دیگر از فعالیت های قرارگاه شهید شاطری تصریح کرد: 10 قلم داروی کمیاب با همکاری هلال احمر و داروخانه های معتبرتهیه شده است و این داروها در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

 

صادقی با تاکید بر حمایت و پشتیبانی بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در برگزاری اردوهای جهادی برای تامین جهیزیه زوج های جوان خاطرنشان کرد: در این زمینه تاکنون ۳۰ مورد جهیزیه برای آغاز زندگی زوج های جوان اهدا شده است که از حمایت ها و پشتیبانی های این 2 نهاد تقدیر می کنیم.

 

 

کد خبر 1231853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha