حضور مدیرکل راهداری خراسان شمالی در خبرگزاری شبستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان ضمن خداقوت به فعالان این رسانه بر همکاری و تعامل رسانه ها در راستای انعکاس مطلوب اخبار این حوزه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ظهر امروز یک شنبه (22 آبان ماه) با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان ضمن خداقوت به فعالان این رسانه بر همکاری و تعامل رسانه ها در راستای انعکاس مطلوب اخبار این حوزه تأکید کرد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، اظهارکرد: خبرنگاران ضمن انعکاس اخبار و رویداد، می توانند مشکلات و خواسته های مردم در این حوزه را به اطلاع ما برسانند تا خدمات رسانی به مردم تسریع شود.

 

مشتری با بیان اینکه خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه ساخت راه روستایی، نگهداری راه های اصلی و روستایی، ایجاد مجتمع های خدمات رسان بین راهی و ارائه خدمات به صنف حمل و نقل مسافری و باری قرار دارد، افزود: بخش مهمی از وظایف ما در حوزه راه روستایی است که از ابتدای سال تاکنون 79 کیلومتر راه روستایی احداث شده است.

 

وی با بیان اینکه بنا داریم تا دهه فجر این رقم را به 100 کیلومتر برسانیم، اظهارکرد: استان خراسان شمالی در خصوص راه روستایی نسبت به میانگین کشوری ۱۰ درصد عقب‌ماندگی داشت که در حال حاضر این عقب ماندگی به 8.5 درصد رسیده است.


 
سمیرا نیستانی، مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در خراسان شمالی هم در این دیدار با بیان اینکه متاسفانه قشر روستایی استان در کنار سایر محرومیت ها از داشتن راه مناسب هم بی نصیب مانده اند، تأکید کرد: امید است با حضور مدیر جدید این حوزه و تعامل رسانه ها، بتوان شاهد توسعه و ارتقای استان به ویژه محرومیت زدایی از روستاها شد.


 
حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد فهما خراسان شمالی هم بر اطلاع رسانی از دستاوردهای دولت در راستای امیدآفرینی برای مردم و جهاد تبیین تأکید کرد و در این راستا نقش رسانه ها و خبرنگاران را حائز اهمیت دانست.

 

 

کد خبر 1231892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha