دعوت از کانون های مناطق محروم نکته قابل توجه مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع امنیت بود

محسن رضایی گفت: دعوت از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد مناطق محروم و کم برخوردار، نکته قابل توجه مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع امنیت بود.

محسن رضایی، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در مسابقات مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع امنیت«شهید سید عباس فاطمیه» که در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری برگزار شد، حضور مناطق محروم و کم برخوردار از ویژگی های برجسته آن بشمار می رود.

 

سرپرست ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای نسل نوجوان، جوان و ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی در بین جوانان ورزشکار برگزار شد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر جنبه های ورزشی و فرهنگی، در این ویژه برانامه به دنبال معرفی شهید امنیت«شهید سید عباس فاطمیه»  که در ماه های اخیر به فیض شهادت نائل آمده اند پرداختیم.

 

این مسئول با بیان اینکه الگو سازی برای جوانان باید در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گیرد، تصریح کرد: باید از شخصیت های شاخص امروز که قابل درک و لمس برای جوانان است، بهره بگیریم و چه الگویی بهتر از شهید امنیت که برای تامین امنیت جسمی و روانی مردم به شهادت رسیده است.

 

رضایی حضور خانواده شهید« شهید سید عباس فاطمیه» را نیز یکی دیگر از برجستگی های این مسابقه ورزشی عنوان کرد و گفت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده معزز آن شهید که از شهدای مدافع امنیت نیز هستند، جوایز برندگان توسط فرزندان این شهید بزرگوار تقدیم شد.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در دو گروه برگزار شد و در مجموع در این مسابقات 8 تیم با حضور 80 ورزشکار و با قضاوت داوران برتر شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

 

گفتنی است: مسابقات جام شهدای امنیت به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی با حضور 8 تیم از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارومیه هم‌زمان با روز 13آبان (روز دانش آموز) آغاز شد و در نهایت تیم‌ های فوتسال کانون های  «فاطمه الزهراء»، «موسی ابن جعفر(ع)»، «جواد الائمه»، مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و با اهدای جام، مدال و لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.

کد خبر 1231896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha