ترویج و نهادینه سازی معنویت و فرهنگ دینی در جامعه ضروری است

کارشناس دینی لرستان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دینی در جامعه، افزود: فرهنگ مهدویت ضامن سعادت بشری و راهی برای مقابله با دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام سید رضا موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد:  نهادینه کردن فرهنگ معنویت در جامعه بخصوص در بین نسل جوان و نوجوانان، جامعه را در برابر دسیسه های دشمنان ایمن خواهد کرد.

 

وی افزود: انتظار فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعتقاد به اینکه خوشبختی بشر در فرج امام زمان (عج) است، موجب هدفمندی زندگی بشری وسعادت آن خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: امروز دشمنان در مقابل فرهنگ مهدویت شیعیان، نگاه حکومت لیبرال سرمایه داری را ارائه داده است.

 

وی افزود: فرهنگ لیبرال سرمایه داری، اعتقادی به آخرت ندارد و خوشبختی بشر را در زندگی دنیوی می داند، درحالی که شیعیان خوشبختی بشر را در زمان ظهر امام زمان (عجل الله تعالی الشریف) می دانند.

 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به بحران اخلاق در دیدگاه لیبرالی تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند، بحران اخلاق و سبک زندگی غربی را در بین ملل های مختلف بخصوص مردم مسلمانان در قالب هجمه های فرهنگی رواج دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سبک زندگی اسلامی در جامعه و آشنا کردن عموم مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان با سیره عملی ائمه معصومین (علیه السلام) راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

این کارشناس فرهنگی اظهار کرد: فرهنگ مهدویت ضامن بقای اسلام ناب محمدی و راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

کد خبر 1231897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha