باور نوجوانان و جوانان در فضای مجازی شکل می گیرد|در فضای مجازی استقلال نداریم

سلگی گفت: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با مجاهدت های علما در حوزه سیاسی و نظامی توانستیم به این استقلال برسیم و حتی اثر گذار نیز باشیم. اما در حوزه فضای مجازی استقلال نداریم که ضعف ما در این عرصه در بحث اغتشاشات اخیر به درستی مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ روح الله سلگی، امروز(۲۲آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، با بیان اینکه باید برای مخاطبین که مرجع رسانه شان مشخص است مرجعیت رسانه ای شان از تریبون های رسمی جمهوری اسلامی برای اغتشاش گر و معترض کوچ کرده است برنامه داشته باشیم، اظهار کرد: طیف خاکستری نه خبرگزاری های داخلی و نه صدا و سیمای ملی را مشاهده می کنند چرا که اینترنشنال نقش خود را برای طیف معترضین ایفا می کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه ما هر برنامه ای که برای نسل نوجوان و جوان داریم پیش فرض ما باید این باشد که میدان رابه سمت روش های سنتی اطلاع رسانی که اینترنشنال و بی بی سوی از آن عاجز است استفاده کنیم، گفت: چهره به چهره باید به دانش آموزو دانشجو متصل شویم .

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در فضای مجازی به استقلال نرسیدیم، افزود: در گذشته تا به امروز با مجاهدت های علما و روحانیون به استقلال سرزمینی رسیدیم.

 


سلگی اضافه کرد: انگلیس را از مرزها بیرون کریدم اما از پنجره خانه ها وارد جمع خانواده ها شده که باید برای این حوزه برنامه داشته  باشیم .

 


وی با بیان اینکه این آسیب های جدی که در کشور داریم بدین جهت که با روش های غلط جلو رفتیم،‌گفت: به طور نمونه روز شهادت حضرت زهرا(س) دختران چادری را جمع می کنیم و برایشان از حجاب تعریف می کنیم سناریوی رسانه ای و فرهنگی ما برای خودی هاست البته حفظ این قشر خوب و اما سرمایه اجتماعی ما مخدوش شده و باید برای جذب آنها تلاش کنیم.

 


سلگی بیان کرد: باید به فکر انس و الفت با طبقه متوسط که مرجع آنها سلیبریتی ها و فضای مجازی است باشیم.
 

کد خبر 1231901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha