اهداء بیش از هزار جلد کتاب به دو حوزه علمیه  بجنورد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از اهداء هزار و ۶۵۰ جلد کتاب به کتابخانه دو مدرسه علمیه در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن اعلام کرد: هزار و 650 جلد کتاب در رده کتاب های عمومی، فقهی، حوزوی و جمعیت به کتابخانه حوزه علمیه امام خامنه ای (ره)  و حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) اهدا شد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی ارزش تقریبی کتب اهداء شده را مبلغ 115 میلیون و 500 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: در تلاشیم با برگزاری این نشست ها، گفتمان و منظومه فکری رهبری را نشر دهیم و در تربیت نیروی مسجدی، مروج مبناهای ولایی برای اهالی مسجد و افراد تأثیرگذار  باشیم.



حجت الاسلام پاکدامن، همچنین برنامه ریزی برای برگزاری نشست های کتابخوانی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن که مجموعه از جلسات آموزشی رهبر معظم انقلاب و تفسیر آیات قرآن کریم  است، خبر داد.



وی افزود: اجرای طرح پالایش کتاب با هدف بروز رسانی کتب کتابخانه کانون های مساجد استان انجام می شود و طی آن کتاب های فرسوده و بلااستفاده از کتابخانه های مساجد جمع آوری و با کتب جدید و مورد نیاز هر کانون جایگزین خواهد شد.

کد خبر 1231914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha