موانع پیش روی توسعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با حضور استاندار و مدیر کل دادگستری فارس بررسی شد

استاندار فارس به همراه مدیر کل دادگستری فارس به همراه جمعی از مسئولان استانی ضمن بازدید از مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، موانع پیش روی توسعه این نمایشگاه را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، استاندار فارس به همراه مدیر کل دادگستری فارس به همراه جمعی از مسئولان استانی، امروز یکشنبه (22 آبان) ضمن بازدید از مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، موانع پیش روی توسعه این نمایشگاه را بررسی کردند.

استاندار فارس بر رفع موانع توسعه‌ شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حوزه های مختلف تاکید کرد.

جذب سرمایه گذار، توسعه‌  زمین های شرکت، احداث فضاهای خدماتی متنوع و مورد نیاز و افرایش تعداد سالن های نمایشگاه از اولویت های این نمایشگاه است و از آنجا که نمایشگاه های بین المللی فارس می تواند پیشران اقتصاد کشور باشد و حلقه وصل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در حوزه های مختلف صنعتی است از مراکز تاثیر گذار اقتصادی و ویترینی از محصولات دانش بنیان و تولید ملی کشور به شمار می رود.

علی فرهادی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در این بازدید از نگاه توسعه محور و حمایت های مقام عالی استان فارس قدردانی کرد و حمایت های موجود و تعاملات بین بخشی و حضور بخش خصوصی را در ارتقای سایت نمایشگاهی استان فارس به استانداردهای مورد نیاز خود موثر دانست.

کد خبر 1231927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha