دستگاه های متولی امور فرهنگی باید برنامه محور باشند

با تاکید براینکه ضرورت دارد برای بخش‌های مختلف فرهنگی هزینه شود چرا که هزینه پیشگیری همواره از هزینه خسارت‌های بعدی فرهنگی کمتر است، گفت: برنامه محوری در برخی از بخش‌های فرهنگی که دچار خمودگی و رکود شده‌اند باید اساس کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری، امروز( 22آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران که در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان برگزارشد، به چالش ها و آسیب های حوزه فرهنگ اشاره و اظهار کرد: رفع آسیب ها نیاز به فرهنگ سازی دارد در فرهنگ سازی مسئولان و آحاد مردم ذی نقش هستند آگاه سازی و معرفی نقاط آسیب و ضعف مهم است که مسئولین  پیگیرند.

 

مدیرکل دادگستری مازندران با بیان اینکه این نقاط ضعف و آسیب ها باید به زبان روز و متناسب به ذائقه مخاطب امروزی به مردم معرفی شود، افزود: برای مقابله با این آسیب ها اگر برنام های پیشگیرانه داشته باشیم شاهد جامعه پاک و پاکیزه خواهیم بود.

 

وی با تاکید براینکه ضرورت دارد برای بخش‌های مختلف فرهنگی هزینه شود چرا که هزینه پیشگیری همواره از هزینه خسارت‌های بعدی فرهنگی کمتر است، گفت: برنامه محوری در برخی از بخش‌های فرهنگی که دچار خمودگی و رکود شده‌اند باید اساس کار باشد و دستگاه قضائی نیز با کمک و همراهی ضابطان و ادارات مختلف در این زمینه ایفای نقش می‌کند.

 

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه صدور احکام بازدارنده و اقدامات قاطع دستگاه قضا می‌تواند در اشاعه فرهنگ درست زندگی و نظم دهی به جامعه مؤثر باشد، خاطرنشان شد: زمانی که دلایل در پرونده‌ها کافی باشد مجازات بسیار بازدارنده در نظر گرفته می‌شود و دستگاه قضائی می‌تواند اقدام قاطع و موثرتری داشته باشد.

کد خبر 1231957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha