لزوم هم افزایی بیشتر صدا و سیمای مرکز فارس با بسیجیان و گروه های جهادی

سردار بوعلی گفت: لازم است تا شاهد هم افزایی بیشتر صدا و سیمای مرکز فارس و گروه های مختلف بسیجیان و گروه های جهادی در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار یدالله بوعلی، امروز یکشنبه (22 آبان) در دیدار صمیمی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ضمن قدردانی از دست اندرکاران و مدیران فعال صدا و سیمای مرکز فارس در پوشش رسانه ای فعالیت های بسیج سازندگی و گروه های جهادی گفت: لازم است تا شاهد هم افزایی بیشتر صدا و سیمای مرکز فارس و گروه های مختلف بسیجیان باشیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: ظرفیت های سپاه و بسیج در تولیدات مختلف مرکز صدا و سیمای فارس می تواند کمک کننده باشد و یکی از ظرفیت های مهم مربوط به بسیج سازندگی و گره های جهادی است زیرا گروه های جهادی و بسیجیان مشغول خدمت رسانی به محرومان و مناطق کم برخوردا هستند که روایت های زیبا و تاثیرگذاری از فعالیت آنها می توان تهیه و پخش کرد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی سپاه و تولیدات برنامه تلویزیونی «فجر آفرینان»، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و سازمان فضای مجازی بسیج و معاونت فرهنگی سپاه از ظرفیت های استان است که از تولیدات فاخر این مراکز می توان استفاده کرد.

سردار بوعلی تاکید کرد: وجود مراکز آفرینش هنری در شهرستان های لارستان، جهرم، کازرون و اقلید از ظرفیت های مناسبی است که می تواند تولیدات فاخر و ملی داشته باشد.

وی ادامه داد: کشف استعدادهای هنری و پرورش آنها از فرصت های مهمی است که سپاه و بسیج مهیا می کند و از آنجا که قشرهای بسیج با آحاد مختلف مردمی در ارتباط هستند در کشف استعدادهای هنری ناشناخته و پروش آنها نقش موثری می توانند ایفا کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ارتقا و توسعه صدا و سیمای فارس از اولویت های سپاه فارس است و هنر اصلی این است که برای ارتقا در حوزه رسانه ای کمک دهنده باشیم.

اسماعیل قزل سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس هم در این دیدار گفت: در گام دوم انقلاب تربیت نقش آفرینان اصلی عرصه رسانه ای مانند تهیه کنندگان، کارگردان، گزارش گران، مجریان، گویندگان و ... مورد توجه صدا و سیمای مرکز فارس باشد و صدا و سیما می تواند در خصوص معرفی عملکرد گروه های جهادی به عنوان حلقه میانی بین مردم و مسئولان مطلوب عمل کند.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس هم در این دیدار گفت: افزایش هم افزایی و تولید و انتشار ظرفیت های بزرگ بسیج و گروه های مردمی در اولویت صدا و سیمای فارس است و با تولیدات مختلف باید در مسیر تاثیرگذاری حرکت کنیم.

خاطر نشان می شود در این دیدار صمیمی از دست اندرکاران و مدیران فعال صدا و سیمای مرکز فارس در پوشش رسانه های فعالیت های بسیج سازندگی و گروه های جهادی، به ویژه تولید کنندگان برنامه «وصال»، بخش خبر و سیما،  تولیدات رادیویی، برنامه فجر «آفرینان» و ... تجلیل شد.

کد خبر 1231966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha