سلام کانون های مساجد ایلام به هفته کتاب با غبار روبی مزار شهدای گمنام

مدير، کارکنان و جمعی از اعضای کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد همزمان با هفته کتاب و کتابخواني به همراه جمعي از مسئولان فرهنگي، مزار شهداي گمنام شهر ايلام را غبار روبي و عطر افشاني کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان ایلام، در این مراسم که صبح امروز(۲۲ آبان)  به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام و جمعی از اعضا و کتابداران کانون ها و مسئولان فرهنگی استان ایلام با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در این مراسم با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، انتقال آرمانهای شهدا و بیان رشادت ها و دلاوری های آنان به نسل امروز جامعه را ضرورتی انکار ناپذیر است.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور با اشاره به اینکه  کتاب یکی از ابزار های مهم در انتقال مفاهیم ارزشی و دینی است، افزود: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد همواره به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی با راه اندازی و ایجاد کتابخانه در کانون های مساجد و برگزاری جشنواره های مختلف را در اولویت برنامه های خود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شنبه های با کتاب در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح کانون های مساجد برگزار می شود، ابراز کرد:  در حال حاضر ۸۶ باب کتابخانه مخزن دار و ۲۲۱باب کتابخانه باز نیز در استان ایلام در سطح کانون های مساجد راه اندازی شده است.

 

کد خبر 1232002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha