باید  دلسوزانه به دنبال رفع گرانی ها و فشار بر مردم باشیم

آیت الله حسینی گفت: باید وضعیت بازار کنترل و دلسوزانه به دنبال رفع گرانی ها و فشار بر مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی امروز (۲۱ آبان ماه) در دیدار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: نظارت یکی از مسائل مهم و دغدغه های مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: تورم روند همیشگی داشته ولی گرانی هایی که توسط برخی افراد و به صورت خودسرانه انجام می گیرد، باید کنترل شود.
 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد با توجه به این که احساس می‌کنند نظارتی وجود ندارد، اقدام به کارهای خودسرانه نه و افزایش قیمت در بازار می کنند.
 

آیت الله حسینی یادآور شد: باید وضعیت بازار کنترل و دلسوزانه به دنبال رفع گرانی ها و فشار بر مردم باشیم.
 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد کار و فعالیت تعزیرات را بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: امروز دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی مردم به ویژه در حوزه اقتصادی هستند و به همین دلیل بر مسئله اقتصاد و معیشت مردم تمرکز کرده اند.
 

وی خواستار دقت نظر کافی و لازم در زمینه کنترل قیمت ها شد و ادامه داد: نباید کنترل بازار از دست ما خارج شود و مغازه ها از نظر قیمت تفاوت فاحش داشته باشند.
 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مردم شرایط به وجود آمده برای جامعه را درک می کنند، اظهار کرد: اگر قیمت ها به صورت منصفانه باشند، بسیاری از مشکلات و مسائل امروز جامعه کاهش پیدا می کند.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر در زمینه قیمت‌ها انصاف رعایت شد، خداوند متعال عنایت ویژه‌ای به جامعه خواهد داشت.
 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط خاصی در جامعه وجود دارد و همه دنیای استکبار و استعمار تلاش می کنند تا کشور را به زانو در بیاورند، ولی علی رغم فشارهایی که دشمن در حوزه های مختلف بر کشور وارد می کند، شاهد پیشرفت های قابل تحسینی در کشور هستیم.
 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه سایر کشورها نیز مشکلاتی در حوزه های مختلف دارند، گفت: ولی در این کشورها جنگ تبلیغاتی که هم اکنون بر علیه نظام و انقلاب ما به راه افتاده، وجود ندارد.
 

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: با توجه به شرایطی که دشمن برای به زانو درآوردن کشورمان در پیش گرفته، می طلبد که دستگاه های نظارتی نظارت خود بر بازار را بیشتر مدنظر قرار دهند.
 

وی برای مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد آرزوی موفقیت کرد و گفت: ضرورت دارد نظارت جدی و موثر بر بازار در دستور کار مدیر جدید باشد.

کد خبر 1232026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha