تاکید امام جمعه رشت بر نقش اساتید دانشگاه در رفع دغدغه‌های قشر جوان و نوجوان

آیت الله فلاحتی گفت: به رغم تبلیغات گسترده علیه نسل امروزی، این قشر با قدرت برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله « رسول فلاحتی »  امروز( یک‌شنبه، ۲۲ آبان) در دیدار با روسا و مسئولان برخی دانشگاه‌های گیلان با تأکید بر توجه به دغدغه‌های قشر جوان و نوجوان افزود: دشمن در تلاش برای ایجاد شکاف بین این نسل و نسل گذشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به برنامه ریزی بیگانگان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: در اتفاقات اخیر دشمن به دنبال جریان سازی میدانی از طریق جریان رسانه‌ای بود تا به اهداف شوم خود از جمله ایجاد فضای ناامن در جامعه برسد.


وی به دیدار چهره به چهره مسئولان دانشگاهی با دانشجویان تأکید کرد و افزود: در مقابل برخی‌ها که به دنبال رهبری اغتشاش در دانشگاه هستند، مسئولان نباید اجازه دهند چیزی جای علم را در دانشگاه بگیرد.


آیت الله فلاحتی گفت: در دانشگاه به اساتید دغدغه مندی که اهل مطالعه و دلسوز به انقلاب و پاسخگو هستند، میدان داده شود.


وی اضافه کرد: معایب و کاستی‌های موجود در جامعه را ببینیم و برای جبران آن تلاش کنیم، اما سیاه نمایی نکنیم تا سبب سوء استفاده بدخواهان شود.


گفتنی است، در این دیدار برخی مسئولان دانشگاهی به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به تربیت صحیح دانشجویان در دانشگاه پرداختند و به رابطه صمیمانه مسئولان با دانشجویان، تسهیل ازدواج قشر جوان و دانشجو، تلاش اساتید برای جهاد تبیین، فعالیت صحیح و حرفه‌ای در فضای رسانه‌ای خصوصا فضای مجازی و پاسخگویی به دغدغه و شبهات دانشجویان تأکید کردند.

کد خبر 1232027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha