بازرسی‌ها بر بازار چهارمحال و بختیاری ۴۰ درصد افزایش یافت

عمرون گفت: گشت‌های مشترک به منظور بازرسی و نظارت بر بازار استان طی سال جاری ۴۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

محمدرضا عمرون در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی این بازرسی‌ها ۸۵۷ واحد متخلف در استان شناسایی و پرونده‌ های آنها برای رسیدگی به شعب ارسال شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۳۶۰ پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه واحدهای مختلف در سال جاری به پرداخت یک هزار و ۱۵۲ میلیارد و ۷۷۸ میلیون و ۴۲۱ هزار ریال جریمه شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۹۶۷ فقره از پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی در حوزه بهداشت و دارو و درمان بوده است و در مجموع ۱۳ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال جریمه برای این واحدها صادر شد.

 

عمرون، پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۷۵۹ مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون به ۷۱۴ فقره پرونده در این خصوص رسیدگی شده است که علاوه بر ضبط کالا، قاچاقچیان محکوم به پرداخت یک هزار و ۴۰ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال جزای نقدی شدند.

 

کد خبر 1232039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha