تأکید استاندار کرمان بر حضور مدیران در میان مردم و پرهیز از رفتارهای نمایشی

فداکار گفت: با مردم باید ارتباط برقرار کرد؛ نمایشی هم نمی شود کار کرد و تأکید دارم فرمانداران هر چه می توانند برای مردم وقت بگذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، دوشنبه(۲۳ آبان) در نشست فصلی «ایران قوی 2» ویژه فرمانداران استان کرمان با بیان اینکه اتفاقات اخیر کشور معمولی نبود و فتنه بزرگی از سر کشور به لطف الهی و حضور مردم رفع شد؛ افزود: دشمن خواب های مفصلی دیده و برنامه هایی در حوزه های مختلف داشت.

استاندار کرمان اظهار کرد: دشمن خیلی امیدوار بود مردم در شرایط گرانی و مشکلات اقتصادی با آنها همراهی کنند اما مردم با دشمن همراه نشده و در 13 آبان حضور معنادار و کم نظیری داشتند و این نشان می دهد باید خدمت صادقانه به این مردم داشت و نوکری مردم را بکنیم.


فداکار با افزودن این مطلب که دشمن روی نارضایتی و عصبانیت مردم خیلی حساب کرده بود اما مردم پای انقلاب ایستادند و به صورت جدی دفاع کردند؛ تأکید کرد: راهی جز خدمت صادقانه به مردم نیست و باید تلاش خود را انجام بدهیم و نتیجه را به خدا واگذار کنیم و مردم وقتی تلاش را ببینند، با ما همراهی می کنند.


وی بر اهمیت ارتباط بی تکلف با مردم تأکید کرد و با اشاره به کوتاهی های برخی از میدران در این باره؛ متذکر شد: حضور در بین مردم نیاز به مسئله خاصی ندارد و می توان در وقت نماز در مسجد و در بین مردم حاضر شد.


استاندار کرمان ایستادگی قاطع در مقابل رانت، فساد و زور را مورد تأکید قرار داد و گفت: اما با مردم باید ارتباط برقرار کرد؛ نمایشی هم نمی شود کار کرد و تأکید دارم فرمانداران هر چه می توانند برای مردم وقت بگذارند.


وی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با درگیر شدن به مسائل امنیتی، از کارهای اصلی غافل بشویم اما باید به کار مردم برسیم و مسائل را پیگیری کنیم.


فداکار با اشاره به انتقادات وارده در خصوص تأخیر در عزل و نصب ها، تأکید کرد: فرمانداران این مسئله را جدی تر بگیرید البته تائید استعلامات زمان می برد، گاهی فردی تائید نمی شود و تا معرفی نفر بعدی، فرآیند طول می کشد.


وی ارتباط ارتباط فرمانداران با مدیران ستادی و اجرایی استانداری را هم مورد تأکید قرار داد و با توصیه به پرهیز از دامن زدن به اختلافات منطقه ای، آن را باعث سوءاستفاده دانست.

 

 

کد خبر 1232064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha