بازگشایی کتابخانه کانون فاطمیون همزمان با هفته کتاب

راستی از بازگشایی کتابخانه کانون فاطمیون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: این‌کتابخانه بیش از سه هزار جلد کتاب دارد و فضای بسیار خوبی برای مطالعه علاقمندان است.

علی راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: کانون فاطمیون نیمبلوک در رواق نور فعالیت چشمگیری داشته و مقام اول قرائت قرآن در رده سنی بالای ۲۰ سال و رده سنی ۱۶ سال را کسب کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمیون نیمبلوک به کسب مقام در رشته مفاهیم در مسابقات مدهامتان در سه سال متوالی در رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: یکی از اعضای این کانون مقام اول شهرستان را در رشته مفاهیم کسب کرده است. همچنین در سال ۱۳۹۹ با کسب 18 هزار و 910 امتیاز در تمامی رواق ها جواز رقابت را کسب و در رواق نور مقام شایسته تقدیر ویژه را کسب کرد.

 

راستی در ادامه از بازگشایی کتابخانه کانون فاطمیون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و افزود: کتابخانه فاطمیا کانون فاطمیون مسجد فاطمیه شهر نیمبلوک در هفته کتابخوانی به همت جوانان کانون و فرماندهی پایگاه امیرالمومنین مرتب و جهت استفاده علاقه مندان به کتاب مهیا شده است.

 

وی گفت: این‌کتابخانه بیش از سه هزار جلد کتاب دارد و فضای بسیار خوبی برای مطالعه علاقمندان است.

 

وی افزود: کتب موجود شامل کتب اهدایی ستاد کانونهای مساجد، اهالی محله و کتب اهدائی کتابخانه ملی کشور است که در جهت افزایش کتب کتابخانه نیز اقداماتی انجام و برنامه‌ریزی شده که ساعات بیشتری علاقه‌مندان از خدمات کتابخانه استفاده کنند.

 

مدیر کانون فاطمیون نیمبلوک در پایان  ضمن تاکید بر جذب حداکثری جوانان به مساجد از زحمات تمامی کسانی که در امر مساجد و فرهنگ معارف الهی قدم بر می دارند، قدر دانی و خواستار برنامه‌ریزی در جهت رشد و بالندگی مساجد در همه حوزه‌ها شد.

 

 

 

کد خبر 1232080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha