برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره پست شهرستان اردکان

طی حکمی از سوی علی محمدرحمانی پور مدیرکل پست استان یزد ، روح اله پورمند بعنوان سرپرست جدید اداره پست شهرستان اردکان منصوب شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد ، طی حکمی از سوی علی محمدرحمانی پور مدیرکل پست استان یزد ، روح اله پورمند بعنوان سرپرست جدید اداره پست شهرستان اردکان منصوب شد .

 

رحمانی پور مدیرکل پست استان در این مراسم ضمن اشاره به خدمات نیابتی پست ، به بیان  اقدامات و تحولات صورت گرفته در مجموعه شرکت ملی پست و ارائه خدمات  موفق نیابتی به دستگاه های مختلف پرداخت و سپس بابیان عملکرد پست شهرستان ، ظرفیت ها و توانمندی های موجود پست را تشریح کرد.

 

در ادامه این مراسم حسین سبزواری فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل پست استان و هیئت همراه ، با اشاره به وسعت شبکه پستی در کشور بیان کرد : مجموعه پست بخش قابل توجهی از خدمات را با کوتاهترین زمان و هزینه مناسب ارائه می دهد و در همین راستا از خدمات تک تک کارکنان مجموعه پست استان خصوصاً زحمات و همکاری های کارکنان شاغل در پست شهرستان اردکان تقدیر و تشکر و  برای آنان آرزوی موفقیت کرد .

 

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش های علی اکبر راجی  تشکر و قدردانی شد و روح اله پورمند به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان اردکان معارفه و منصوب شد .

 

مدیر کل پست استان همچنین از واحدهاي قبول ، تجزيه ، مبادلات و توزيع شهرستان بازديد و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات كاري حوزه هاي مربوطه قرارگرفت و کارکنان هر یک از بخشهای مذکور نیز به بیان نظرات خود در خصوص مسائل کاری  با مدیر کل پست استان پرداختند.

کد خبر 1232090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha