برگزاری گردهمایی نویسندگان کودک و نوجوان یزدی

همزمان با هفته کتاب، نویسندگان کودک و نوجوان یزدی در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گردهمایی بزرگ کودکان نویسنده استان یزد با حضور مسئولان و فرهنگی استان در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

در این نشست تعدادی از نویسندگان کودک و نوجوان حضور داشتند که اجرای داستانی، موسیقی کودکانه، گویندگی داستانی به اجرا پرداختند.

مریم بهرامی مدیر مسئول نشریه تخصصی کودک یزد در این مراسم گفت: این نشریه به عنوان تنها نشریه تخصصی در استان و کشور در حوزه کودک است.

وی افزود: هدف ما تربیت کودکان و نوجوانان نویسنده است که سعی کرده‌ایم مخاطبین خود را از این قشر جهت کمک به تربیت نویسندگان داشته باشیم.

بهرامی ادامه داد: استفاده از این فضا در جهت تربیت و اجرای فعالیت‌های جنبی مانند گویندگی و داستان‌نویسی و اجرای کودکانه به عنوان برنامه دیگر ما است که دنبال می‌کنیم.

علی حکیمیان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این مراسم گفت: یکی از مشکلات در حوزه کودک و نوجوان کتاب‌های ترجمه‌ای است که یکی از اقدامات ما در حوزه کودک و نوجوان تربیت نویسندگان کودک و نوجوان است.

وی افزود: سعی کرده‌ایم با تربیت نویسندگان کودک و نوجوانان در راستای کاهش این مشکلات گام برداریم که نشریه تخصصی کودک و نوجوان یکی از این اقدامات است.
 

کد خبر 1232533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha