حوزه هنری یزد سردمدار جریان حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و پایداری است

دادمان با اشاره به اقدامات حوزه هنری یزد در حوزه ادبیات و تئاتر گفت: حوزه هنری یزد سردمدار جریان حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و پایداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی شب گذشته در محفل شب خاطره با عنوان « راه آینده» در مجتمع فرهنگی کربلا گفت: امروز حوزه هنری یزد به برکت مجاهدت های نیروهای انقلابی خود منشا اثر شده و جریانی در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی وحوزه پایداری شکل گرفته است و بچه هایی در حوزه فیلم سازی جمع شده اند که امیدی برای ما هستند.

وی افزود: در حوزه تئاتر اتفاقاتی در استان صورت گرفته که امید کار فاخر ملی از آنها داریم و اگر ما تکلیف خود را انجام دهیم این کارها در طراز مخاطب همه کشور قابل استفاده است.

دادمان بیان کرد: در تربیت نیرو و عمق فکری، یک نهاد انقلابی به نام حوزه هنری در استان شکل گرفته است و ما معتقدیم که حوزه هنری باید در تکثر مراکز استانی بازتعریف شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ادامه داد: امیدواریم این حرکت ها شتابان شود و منشا اثر در سطح ملی و جهانی شود.

وی گفت: استان یزد به لحاظ کار تحولی که شروع کرده،  چشم انداز بین المللی برای خود انتخاب کرده است که امیدواریم به این سمت حرکت کنیم و هنر ضد صهیونستی پا گرفته و جریان عمیق و ریشه داری در هنر انقلاب برای مبارزه با صهیونیست ها ریشه کند و در کشور شاخ و برگ بدهد.

کد خبر 1232745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha