برخی گلایه های مردم به حق است/ گلایه مندی ها و صحبت ها در یک فضای منطقی گفته شود

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی گلایه های مردم به حق است، گفت: باید گلایه مندی ها و صحبت های مردم در یک فضای منطقی گفته شود.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شسبتان با تاکید بر حفظ وحدت در شرایط فعلی کشور گفت: ایران همدل و همراه برای امنیت کشور و حل مشکلات مردم ضرورت است. جریانات سیاسی، سلایق مختلف و اقوام در چهارچوب نظام قرار می گیرند. صف افرادی که نمی خواهند امنیت کشور را ببینند، محدود است. اکنون اگر دانش آموزان، دانشجویان و متخصصان ما نقطه نظراتی دارند، فرزندان این کشور هستند که باید حرف آنها شنیده شود و با هم صحبت و گفت و گو کنیم.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گله برخی از مردم و نخبگان در بعضی از موضوعات به حق است، باید مسئولان در کنار اینها قرار گیرند، باید در دانشگاه ها، مدارس و مجامع حرف رودررو زده شود و در فضایی منطقی صحبت ها گفته شود. برخی از رسانه های معاند و دشمنان نظام می خواهند مردم را رودرروی هم قرار دهند ولی تجربه شکست خورده آنها نشان داده است که همیشه ایرانی اهل گفت و گو و مذاکره بوده است.

 

وی با تصریح اینکه برای برخی که سوال دارند باید فضای گفت وگو باز شود، گفت: رسانه های معاند با خبرهای بی پایه و اساس و دروغ گویی سعی می کنند مردم را در فضای هیجانی قرار دهند که دچار دودستگی شوند. دودستگی، تفرقه و چندپارگی اصطلاح معروف انگلیسی هاست تا اهداف شان را پیش ببرند. ما باید تحمل همدیگر را داشته باشیم و حرف مردم در موضوعات اقتصادی و معیشتی و اشتغال را بپذیریم.

 

یوسفی تاکید کرد: همه ایرانیان با هر مذهب، سلیقه، دین و فرهنگی ذیل یک پرچم مقدس با کلمه الله افتخار می کنند و همه این اتفاقات را یک نقد خانوادگی می بینند. به هیچ وجه موافق برخورد سخت با مردم نیستیم و می گوییم باید به سوالات و ابهامات دانش آموزان و دانشجویان پاسخ داده شود و باید شهامت گفت و گو با آنها را داشته باشیم.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از معلمان، اساتید دانشگاه و جریانات سیاسی که به تصمیمات دولت نقد دارند در چهارچوب نظام قرار می گیرند و همین افراد در انتخابات های مختلف به جریانات مختلف رای می دهند اینها در چهارچوب نظام هستند باید اینها را قانع کنیم و اگر جایی نیاز به اصلاح است این اصلاح را انجام دهیم.

کد خبر 1232136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha