طرح ارتباطات فرهنگی کانون های مساجد حمایت می شود

نخعی با بیان اینکه دشمن امروز ذهن جوانان را نشانه گرفته است، گفت: بحث اعتبارات لازم برای اجرای طرح ارتباطات فرهنگی کانون های مساجد را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین رضا نخعی صبح امروز دوشنبه (۲۳ آبان) در دیدار با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: همه دلسوزان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا در یک افق بلند برای سربلندی نظام یک حرکت موثر انجام دهند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: برای انجام کارهای بزرگ باید با یکدیگر همراه باشیم و یک هدف را هوشمندانه دنبال کنیم و به آن نظم دهیم.

 

وی ادامه داد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در تمامی نقاط ارزشمند است و برای اثرگذار شدن فعالیت ها نیازمند نیروهای متخصص و متفکر است تا با تفکر انقلابی و جهادی به پیاده کردن سیره شهدا در مساجد، منازل و خانواده ها بپردازیم.

 

نخعی با بیان اینکه جوانان هم در بخش داخلی و هم در بخش خارجی باید توانمند شوند، گفت: به دلیل اینکه ظرفیت های انقلاب اسلامی امروز در حال شکل گیری است این توجه ویژه می طلبد تا به موضوع توانمندسازی جوانان توجه کنیم.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی درخصوص طرح ارتباطات فرهنگی بین المللی عنوان کرد: این طرح امیدواریم به خوبی اجرا شود و این ارتباط باید همواره به صورت مستمر، پایدار و محکم برقرار شود و اجرای این طرح را با افق بلند و به صورت جدی پیگیری کنید.

 

وی ادامه داد: بحث اعتبارات لازم برای اجرای این طرح پیگیری خواهیم کرد و کارهای خیری که با هنر آمیخته شده و در قالب مسجد به مردم ارائه می شود بسیار ارزشمند است.

 

نخعی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ شناختی است، افزود: امروز دشمن ذهن جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته است و یک جنگ ترکیبی و کارشناسی شده را اجرا می کند و واقعیت ها را برعکس بیان می کند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: دشمن همواره دشمنی خواهد کرد و باید خود را به سلاح هایی مجهز کنیم تا بتوانیم به مقابله با آنان بپردازیم تا بیشتر از این به نسل های آینده آسیب وارد نکند.
 
 
وی بیان کرد: هر قدمی که برای بقا، ترویج و تکثیر انقلاب اسلامی برداشته شود ارزشمند است و ۳۶۰ هزار شهید بر عملکرد و رفتار ما ناظر هستند و امیدواریم خدمتی خالصانه انجام دهیم و اگر نیت خیر باشد نتیجه خوبی به دنبال خواهد داشت.
 
 
کد خبر 1232170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha