حساس ترین بخش جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی هجمه به فکرها و ذهن ها است

امام جمعه کرمان حمله به فکر و ذهن و روحیه افراد را مهمترین و حساس ترین بخش جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد که در حوادث اخیر کشور اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، دوشنبه( ۲۳ آبان) در نشست فصلی «ایران قوی ۲» ویژه فرمانداران استان حوادث دو ماه اخیر کشور را بروز و ظهور بخشی از جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان حمله به فکر و ذهن و روحیه افراد را مهمترین و حساس ترین بخش جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد و با اشاره به نتیجه بخش نبودن جنگ سخت دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که به سراغ جنگ نرم برود و در دو ماه گذشته بخشی از این طراحی در جنگ نرم را دیدیم که هجمه اصلی جنگ نرم متوجه فکرها و ذهن ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم که دشمن با چه مکانیزیمی به میدان می آید؛ حدیثی از امام علی علیه السلام را یادآوری کرد که می فرمایند: فکرها، قلب ها را مدیریت می کنند.

امام جمعه کرمان برخی از اتفاقات رخ داده در عاشورا توسط مسلمان نماها را برخلاف قوانین همه جنگ ها دانست و افزود: عمق کینه نسبت به امام حسین علیه السلام به دلیل همین مدیریت فکرها بر دل و حرکات فیزیکی و بیرونی اتفاق افتاد و خلاصه ی نقشه های طراحی شده علیه جمهوری اسلامی نیز همین است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن دنبال این است ذهن و فکر مردم را با خود همراه کند که خوشختانه شکست خوردند و اعلام کردند بخش زیادی از مردم با ما همراهی نکردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در پایان متذکر شد: این ختم ماجرا نیست و دشمنی ها به هر دلیلی ادامه دارد و جنگ جدی است زیرا ماهیت و ذات انقلاب ما با ماهیت استکبار هیچ وقت سازش پیدا نخواهد کرد و همیشه این درگیری وجود دارد.

کد خبر 1232172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha