دشمن از دولت و مردم انقلابی و پایبند به اصول اسلامی هراس دارد

حجت الاسلام سعیدی به هراس دشمن از دولت و مردم انقلابی و پایبند به اصول اسلامی اشاره کرد و گفت: این دولت دارای ماهیت فکری انقلابی است و اگر این دولت در اهدافش موفق شود دیگر جایی برای راهکارها و سیاست‌های دشمنان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز در همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان زنجان اظهار کرد: دشمن با تحریک احساسات مردم، نقشه اغتشاشات اخیر در کشور را طراحی کرد.

 

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه دشمن از ایران قوی در هراس است، گفت: ظرفیت بالای دفاعی، تاثیرگذاری پهبادها و موشک‌ها،  دشمنان را می‌ترساند.

 

وی به هراس دشمن از دولت و مردم انقلابی و پایبند به اصول اسلامی اشاره کرد و گفت: این دولت دارای ماهیت فکری انقلابی است و اگر این دولت در اهدافش موفق شود دیگر جایی برای راهکارها و سیاست‌های دشمنان نخواهد بود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی و تصرف ادراک فرهنگی مردم و تغییر ذهنیت جوانان از اهداف فتنه‌های دشمن است، ادامه داد: دشمن تلاش می کند تا از طریق ایجاد تردید درصداقت، موفقیت، حقانیت و مشروعیت نظام، در بین مردم ناامیدی ایجاد کند.

 

حجت الاسلام سعیدی یکی دیگر از اهداف دشمن در اغتشاشات اخیر را تجزیه کشور وایجاد اخلال در امنیت عنوان کرد و گفت: این یک جنگ ترکیبی است و دشمن از طریق رسانه سعی در پیشبرد آن دارد.

 

وی با یادآوری اینکه مردم طعمه فتنه‌های دشمنان شدند، تصریح کرد: تلاش برای کشته‌سازی یکی از اهداف دشمنان است، اما فرماندهان نظامی در این مسائل راهی برای سوءاستفاده دشمنان نگذاشتند و هنرمندانه عمل کردند.

 

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه دشمن روایت‌سازی دروغین را به مردم القا می‌کند، گفت: در اغتشاشات اخیر، محله‌محور بودن و تحریک اقوام و دانشجویان از برنامه‌های اصلی دشمنان است.

 

وی با یادآوری اینکه پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که چراغ‌راه این مسیر است، راهکار برون رفت از این معضل است، گفت: ایفای نقش فعال مردم و حضور آنها مثل آبی بر روی آتش است.

 

این مسئول به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین نیروهای نظامی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که تقابل حق و باطل استمرار دارد دشمنی آمریکا نیز ادامه خواهد داشت؛ ما در سمت حق قرار داریم و در این مسیر با فتنه‌های بسیاری رو به رو هستیم.

 

حجت الاسلام سعیدی از جهاد تبیین به عنوان یک واجب عینی یاد کرد و گفت: گفتمان و صحبت رو در رو با مردم باید همواره اتفاق بیفتد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در سخنانی هدف از این همایش را ایجاد همدلی، هم‌افزایی و وحدت عنوان کرد و گفت: هدف این جلسه اعلام وفاداری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است. ما میدان را برای سلبریتی‌ها خالی نخواهیم گذاشت.

 

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: مجلس باید نسبت به فضای مجازی اقدام کند و آن را به یک فضای قانون‌مند تبدیل کند. فضای مجازی نباید بستر فتنه و آشوب را فراهم کند.

 

کد خبر 1232207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha