کتابخوانی تکریم زندگی / عضویت رایگان یکساله در کتابخانه هدی

زکی با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای قرآن، گفت: عضویت در کتابخانه هدی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی رایگان خواهد بود.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای قرآن، گفت: عضویت در کتابخانه هدی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی رایگان خواهد بود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: کتابخانه هدی،  در این هفته ثبت نام یکساله خود را برای علاقه مندان به صورت کاملا رایگان انجام می دهد و هیچ محدودیتی برای عضویت گروه های سنی مختلف وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه در صورت عودت کتاب ها در هفته کتاب، تمام جرائم دیرکرد کتاب به اعضا بخشیده می شود، خاطرنشان کرد: بازدید رایگان مدارس از کتابخانه و سایر بخش های فرهنگسرا از جمله موزه شهیدان اقبالی و نگارخانه هدی از دیگر برنامه های هفته کتاب است.

 

زکی لو درباره همکاری با مدارس در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، ادامه داد: مدیران مدارس می توانند با هماهنگی قبلی دانش آموزان علاقه مند خود را برای بازدید از کتابخانه هدی، اعزام کنند.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان برای استفاده از خدمات کتابخانه هدی می توانند همه روزه از ساعت9 تا18به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند و یا باشماره تلفن 55780004 کتابخانه هدی تماس بگیرند.

 

گفتنی است، کتابخانه هدی با بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب مختلف و بخش های قرائت خانه و کتابخانه مرجع از سال 1381 مشغول خدمات رسانی به همشهریان ارجمند است.

 

 

 

کد خبر 1232216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha