پیش دبستانی و سالن چند منظوره هاجر در روستای شلهه حاج حسین آبادان افتتاح شد

به همت خیر مدرسه ساز و با مشارکت اداره آموزش و پرورش آبادان پیش دبستانی و سالن چند منظوره هاجر در روستای شلهه حاج حسین آبادان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، امروز دوشنبه (۲۳ آبان) طی آئینی با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان و جمعی از دانش آموزان، مدرسه پیش دبستانی و سالن چند منظوره هاجر در روستای شلهه حاج حسین از توابع شهر اروندکنار شهرستان آبادان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

ربابه پرشاد در این آئین اظهار کرد: این پیش دبستانی و سالن چند منظوره بنا بر وصیت مادر مرحومم که فردی دینی و مذهبی و از فرهنگیان بود با مشارکت اداره آموزش و پرورش آبادان در یکی از مناطق محروم این شهرستان افتتاح شد.

 

این خیر مدرسه ساز افزود: مراحل ساخت این پیش دبستانی و سالن چند منظوره آموزشی حدود دو سال و نیم به طول انجامید که شامل کلاس های درس، سالن آموزش، سالن امتحانات، سرویس های بهداشتی دخترانه و پسرانه است.

 

وی با اشاره به هزینه ساخت این مرکز آموزشی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پیش دبستانی هزینه شده است.

 

پرشاد، همچنین از اهدای کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان این پیش دبستانی خبر داد و اضافه کرد: ۲۳ عدد کیف به همراه لوازم التحریر و تغذیه نیز از طریق اموال مرحومه هاجر خطابخش که وصیت کرده بود بخشی از دارایی ایشان به منظور ساخت مدرسه و کمک به نیازمندان صرف شود اهدا شد‌.

 

وی یاد آور شد: هدف از ساخت پیش دبستانی در این منطقه محروم این است که خانواده ما به این روستا ارق خاصی داریم به طوریکه همسرم (دکتر یدالله دوانی) نیز در این منطقه حدود یک هزار و ۵۰۰ متر زمین جهت احداث سالن چند منظوره ورزشی به منظور استفاده جوانان و محل دهیاری این روستا اهدا کردند.

 

کد خبر 1232243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha