درسنگر مساجد اقدامات تبلیغی  مناسبی بابت زکات  در حال انجام است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: اقدامات تبلیغی بسیار مناسبی در حوزه زکات در مساجد در حال انجام است و با تقویت این اقدامات، فرهنگ ادای این فریضه واجب هر چه بیشتر در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، سید ابوالفضل پرپنجی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، صبح امروز دوشنبه(۲۳مهرماه) در همایش تجلیل از مؤدیان، عاملین، رابطین و مبلغین زکات شهرستان ری، اظهار کرد: زکات فریضه واجبی است که به فرموده مقام معظم رهبری آثار فردی و اجتماعی بر آحاد جامعه بر جای می‌گذارد.


پرپنجی با اشاره به رشد بسیار مناسب پرداخت زکات در استان تهران طی سال‌های اخیر، بیان کرد: سال گذشته استان تهران رتبه نخست پرداخت زکات واجب را به دست آورده و در جایگاه هفتم در حوزه زکات در سطح کشور ایستاد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون جمع‌آوری صد میلیارد تومان زکات نقدی محقق شده و قطعا تا پایان سال زکات ۱۳۰ میلیارد تومانی تعیین شده محقق خواهد شد.


این مقام مسئول افزود: اقدامات تبلیغی بسیار مناسبی در حوزه زکات در سنگر مساجد در حال انجام است و باید با تقویت این اقدامات، فرهنگ ادای این فریضه واجب هر چه بیشتر در جامعه تقویت شود.


وی با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری در حوزه تبلیغ و جمع‌آوری زکات، ادامه داد: مبالغ زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه، برای همان منطقه هزینه خواهد شد.

کد خبر 1232251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha