رتبه های برتر مسابقات قرآن جامعه کار استان اصفهان به آران و بیدگل رسید

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل از کسب ۴ رتبه برتر در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان توسط فعالان قرآنی آران و بیدگل خبر داد.

حسن اربابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فعالان قرآنی شهرستان آران و بیدگل موفق به کسب رتبه های برتر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان شدند.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل افزود:  شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان اصفهان با حضور ۱۵۰ نفر از قاریان ، حافظان و علاقه مندان به قرآن و معارف اسلامی در باشگاه فرهنگی و تفریحی شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار شد.

 

اربابی ادامه داد: در این دوره از مسابقات کارگران و خانواده کارگران جامعه کار و تولید شهرستان آران و بیدگل با ۸ نماینده قرآنی شرکت کردند و حائز ۴رتبه برتر مسابقات شدند.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل افزود: در این مسابقات، «حسین عسکری آرانی» از شرکت نساجی زرتابان موفق به کسب رتبه اول استان در رشته حفظ کل برادران شد و «سجاد کمال آرانی» از فرش فردوس رتبه اول استان اصفهان در رشته حفظ ۱۰ جزء برادران را به دست آورد.

 

اربابی اظهار داشت: در این مسابقات، «فرشته صباغیان بیدگلی» از شرکت فرش مروارید پارس موفق به کسب رتبه سوم استان در رشته حفظ کل خواهران شد و «اصغر رضازاده» از مجتمع فولاد کویر رتبه سوم استان در رشته مفاهیم قرآن را به دست آورد.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل افزود: این مسابقات همه ساله ویژه کارگران مشمول قانون کار دارای قرارداد کار کارگری و همسر و فرزندان آنان(سنین ۱۸ تا ۲۵ سال)در مرکز استان برگزار و نفرات اول هر رشته در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات کشوری اعزام می شوند که شهرستان آران و بیدگل همه ساله با کسب رتبه های برتر استانی و کشوری از جمله شهرستان های ویژه شرکت کننده در این مسابقات است.

کد خبر 1232252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha