فقر زدایی  از اولویت‌های کشور است/مسئولان به سفره مردم رونق دهند

آیت‌الله نوری‌ همدانی فقر زدایی را یکی از اولویت‌های کشور دانست و گفت: مسئولان و مدیران باید با تلاش و همت خود چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند و با از میان برداشتن فقر، به سفره مردم رونق دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت الله نوری همدانی امروز(دوشنبه۲۳آبان ماه) در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دلالی در بخش کشاورزی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند، گفت: تمام کار، تلاش و زحمت زراعت را برعهده کشاورزان و فعالان این عرصه است، اما متاسفانه برخی بدون این که زحمتی کشیده باشند در بخش دلالی بیشترین سود را از فعالیت‌های کشاورزی می‌برند.

 

وی اجرای عدالت در حوزه کشاورزی و دامپروری را از جمله ضرورت‌های کنونی عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال کشاورز بعد از ماه‌ها تلاش بر روی زمین و کشت محصول سیب زمینی، نهایتاً کیلویی ۷ هزار تومان به واسطه‌ها می‌فروشد، اما همان محصول به قیمتی حدود ۲۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود که این مسئله نشان می دهد مسئولان باید برای اصلاح این روند اشتباه تلاش کنند.

 

آیت‌الله نوری‌ همدانی مردم را سرمایه‌های اصلی کشور دانست و گفت: دشمنان علیه ما جنگی ترکیبی به راه انداخته اند و مسئولان باید با عمل هوشمندانه خود امور را اصلاح کنند.

 

وی فقر زدایی را یکی از اولویت‌های کشور دانست و تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید با تلاش و همت خود چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند و با از میان برداشتن فقر، به سفره مردم رونق دهند.

 

وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار به ذخیره سازی کار‌های استراتژیک در کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بالاترین میزان ذخیره سازی این کالا‌ها در کشور صورت گرفته و ما هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم.

 

ساداتی نژاد تولید غذای با کیفیت، سالم و با قیمت مناسب را از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: با تدابیر صورت گرفته در این دولت و تامین مناسب کالا‌های اساسی دیگر هیچ گونه صفی برای این کالا‌ها تشکیل نمی‌شود.

 

کد خبر 1232293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha