عضویت ۱۰ هزار نفر در حوزه جوانان هلال احمر استان زنجان

موسوی با اشاره به نقش اعضای هلال احمر در دوران کرونا گفت: هلال احمر استان زنجان بیش از ۱۰ هزار عضو در حوزه جوانان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سید قاسم موسوی امروز در دیدار صمیمی با اعضای فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی هلال احمر استان زنجان، ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان افزود: اعضای جوانان حاضر در این جلسه در برنامه های شاخص هلال احمر استان زنجان یاریگر این مجموعه بوده اند و اعضای جوانان از پنج تا 35 سال هستند.

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: هلال احمر استان زنجان فقط در حوزه جوانان بیش از 10 هزار نفر عضو دارد.

 


وی ادامه داد: این اعضا در دوره کرونا به نحو قابل توجهی دست ما را در مهار و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گرفتند.

 


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در اوایل شیوع بیماری کرونا غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی به استان را برعهده داشتند و این  خدمات را بدون هیچ چشم داشتی ارائه کردند.

 


موسوی اظهارداشت: در ادامه پیشگیری از شیوع این بیماری اعضای جوانان دختر و پسر، طرح حاج قاسم سلیمانی،آمران سلامت، ناظران سلامت تا مرحله واکسیناسیون شهروندان را در سالن ورزشی هلال احمر انجام داده اند.

 


وی ادامه داد: اعضای جوانان هلال احمر در دسته های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم و هیات ها و دسته های عزاداری در توزیع ماسک و راهنمایی شهروندان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مشارکت جدی داشتند.

 


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از همه اعضای حاضر در جلسه که بدون هیچ چشم داشتی در طرح های مختلف حوزه جوانان مشارکت دارند، قدردانی کرد.

 


موسوی تاکید کرد: هدف ما این است تا مشارکت در فعالیت های جامعه و مهارت های بهتر زیستن و زندگی را یاد بدهیم تا برای زمان حوادث آماده باشند.

 


وی اظهارداشت: نتیجه همه این آموزش ها افزایش تاب آوری در جامعه است که در هلال احمر برای این مهم تلاش می کنیم.

 


گفتنی است، در پایان این دیدار به اعضای حاضر در جلسه هدایایی اهدا و از زحمات و تلاش های آنها قدردانی شد.

 


رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران و نماینده دبیر کل و مسئول خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در سفر یک روزه خود از پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمالغرب، مرکز جامع توانبخشی شهید چمران هلال احمر، کارخانه راشا کاسپین بازدید و با اعضای جوانان فعال هلال احمر استان زنجان دیدار کردند.

 


شرکت در مانور زلزله، تخلیه و اسکان اضطراری با محوریت خانه هلال در مجمتمع مسکونی رضوان شهرک پونک و شرکت در جلسه تشریح وضعیت خشکسالی روستاهای استان زنجان از دیگر برنامه های این سفر یک روزه بود.

 


مدیر کل  پدافند غیرعامل استان زنجان و مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان در جلسه تشریح وضعیت خشکسالی روستاهای استان و مانور زلزله حضور داشتند.

کد خبر 1232313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha