دشمن به دنبال جلوگیری از تکثیر مدل انقلاب اسلامی ایران است

جلیلی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد نسل دفاع مقدس و مدل انقلاب اسلامی تکثیر شود، گفت: جوانان دهه هشتادی در فتنه اخیر مقابل دشمن ایستادند و به دشمنان فهماندند که با ایرانی مواجه هستند که مملو از آرمان و ایمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سعید جلیلی شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان) در اولین یادواره ۵۳ شهید استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: این حوادث برگرفته از کینه دشمنان نسبت به قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: بیش از ۴۰ سال است که دشمنان با رسانه هایی که در اختیار دارند، با متوسل شدن به تمامی حربه ها به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

اوج استیصال دشمن با حمایت از اغتشاشگران

وی با اشاره به اینکه مردم دنیا در نقاط مختلف وقتی به رسانه ها توجه می‌کنند می بینند صحبت از ایران است و این سوال همه کشورها است که چرا اینقدر رسانه های جهان از ایران سخن می گویند، افزود: دشمنان ادعا می‌کنند که همه موفقیت های نظامی و اقتصادی را دارند اما می بینیم که روسای جمهور برخی قدرت های اروپایی مثل فرانسه حاضر شده است، با یک عنصر دست چندم که در یک رسانه، علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه اجرا کند، عکس یادگاری بگیرد که بتواند از این طریق بر ایران فشار آورد، اینها نشان از استیصال دشمنان دارد.

 

جلیلی با بیان اینکه امروز تمام قدرت دشمنان برای ضربه زدن به ایران همین موضوعات رسانه ای است، گفت: اینکه صدراعظم آلمان در مورد ایران ابراز نگرانی می کند و یا اینکه رئیس جمهور آمریکا رسما موضع گیری در حمایت از اغتشاشات دارد، اینها نشان می دهد که دشمنان نظام به اوج فضاحت و استیصال رسیدند.

 

به گفته وی دشمن امروز در شرایطی به این استیصال رسیده که هر گزینه ای روی میز داشته است را علیه ایران اسلامی اعمال کرده است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ بر ایران اسلامی، یادآور شد: اولین قطعنامه های امریکایی ها علیه ایران در بهار ۱۳۵۸ صادر شد آن هم زمانی که هنوز لانه جاسوسی آنها کار می کرد. همین غربی ها که امروز شعار آزادی می دهد، تاکنون ۱۷ هزارنفر از مردم ایران را ترور کردند.

 

شکست فاحش راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران

وی با بیان اینکه کسانی که سخت ترین جنگ را هشت سال بر ملت ایران تحمیل کردند، امروز شعار آزادی سر دهند، گفت: طبق اعتراف خود آمریکایی ها راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران در زمینه اقتصادی جواب نداد و شکست فاحش خورد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به نقطه ای از اقتدار رسیده است که گزینه روی میز دشمنان برای فشار بر ایران، گرفتن عکس یادگاری با مسیح علی‌نژاد است، افزود: امروز قدرت ایران اسلامی از مقاومت و پایداری ملت ایران و شهدا به دست آمده است و این موفقیت ها با همه موانع از جمله جنگ، تحریم، تهدید و ترور رخ داده است.

 

ایران اسلامی در مرحله شتاب در تراز انقلاب اسلامی

جلیلی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از گردنه ها و موانع عبور کرده و حالا در مرحله شتاب در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است، اظهار داشت: تمام این قدرت کشور از آن ملت ایران و مردمی است که در مقابل دشمنان ایستادند و خون دادند و لذا این قدرت از خون شهدا و ایستادگی ملت است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای شیطان ترساندن مردم است اما ملت ایران بدون ترس ایستاده و پیشرفت می‌کند و تکثیر می شود، افزود: همین هایی که ادعای قدرت نظامی در جهان دارند امروز می‌گویند که ما نگرانیم که ایران سلاح پیشرفته در فلان جنگ می دهند، این ها نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

ملت ایران هیچگاه دچار فراموشی تاریخی نمی شود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آمریکا امروز مستاصل شده است، متذکر شد: هرگاه به پشت خیمه دشمن رسیدیم دشمن به تزویر روی آورد؛ امروز باید به تزویر دشمن توجه کنیم و مراقب باشیم و ببینم که چه چیزی را دستاویز خود برای تردید در دل ملت قرار می‌دهد، او می‌خواهد ملت را از انتخابش منصرف و یا منحرف کند و در این راه دست به کارهای مذبوحانه می زند.

 

جلیلی با بیان اینکه کسانی که تحریم های فلج کننده علیه ملت ایران اعمال می کردند؛ امروز شعار زندگی سر می دهند، تصریح کرد: آمریکایی ها که از بانیان جنگ و ترور و تحریم علیه ملت ایران هستند شعار زندگی و آزادی می دهند، اما ملت ایران هیچگاه دچار فراموشی تاریخی نمی شود.

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب و در دهه ۴۰ اگر یک آمریکایی شهروند ایرانی و یا بالاترین مقام ایران را ترور می کرد، دادگاه ایران حق مجازات او را نداشت، و لذا اینها را باید برای نسل جوان تبیین کرد، گفت: همین کشورهای دیکتاتوری که ملت در دهه ۵۰ آنها را از کشور بیرون کرد، امروز برای ملت ایران، شعار آزادی می‌دهند، ملت ایران دچار فراموشی تاریخی نخواهد شد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ شبکه ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه روزی، ادامه داد: کشورهایی که حتی حاضر به دادن پانسمان بیماران پروانه ای نیستند، امروز دلسوز زنان ما شدند!

 

جلیلی در ادامه قتل زن محجبه باردار در برابر قاضی آلمانی را یکی از نمونه های حقوق بشر غربی دانست و گفت: صدراعظم آلمان که در کشورش در دادگاه و پیش چشم قاضی چنین جنایاتی رخ می دهد، امروز نگران حقوق و کرامت زن در ایران شده است! این حرکات و سخنان صدراعظم آلمان و روسای جمهور آمریکا و فرانسه علیه ایران، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ناکارآمد بودن سیاست فشار حداکثری دارد.

 

عزت و قدرت ایران اسلامی از تفکر شهادت است

وی با بیان اینکه ایران اسلامی این عزت و شکوه و قدرت را از تفکر شهادت دارد، تأکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که نسل دفاع مقدس تکثیر نشود، اما می بینیم با وجود اینکه تمام توان خود را در سوریه برای براندازی گذاشت، اما همین جوانان تکثیر شده دفاع مقدس مانند شهید حججی ها نگذاشتند، لذا دشمن نمی‌خواهد جوان دفاع مقدسی تکثیر شود برای همین امروز به سمت دروغ های واضح و فحش های رکیک رفته است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن با توپ و سلاح گرم نتوانست با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، امروز به چاقوکشی متوسل شده است، افزود: این بار جوانان دهه هشتادی مقابل دشمن ایستادند و به دشمنان فهماندند که با ایرانی مواجه هستند که مملو از آرمان و ایمان است.

 

تقویت نقاط ضعف و بیان نقاط قوت از مهمترین وظایف مردم و مسئولان

جلیلی به شکست های متعدد دشمنان در موضوعات مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن چون در موارد متعدد در مقابل ایران اسلامی شکست خورده است، برای خارج شدن از مخمصه ای که در آن قرار گرفته، به دلقک ها روی آورده است.

 

وی با تأکید بر اینکه تقویت نقاط ضعف و همچنین بیان نقاط قوت از مهمترین وظایف امروز همه مردم و مسئولان است، افزود: جوانان کشور در عرصه اقتصاد و کشاورزی و صنعت می‌توانند حماسه آفرینی کنند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز در ادارات باید فرهنگ شود که ما به سراغ ارباب رجوع برویم، تأکید کرد: جامعه ای که همراهی با شهدا دارد، از هیچ دشمنی ترس نخواهد داشت.

 

 

کد خبر 1232340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha