طرح هادی برای تمامی روستاهای چهارمحال و بختیاری تدوین شد

گفت: طرح هادی روستایی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان تدوین شده است و اکنون وارد مرحله اجرای این طرح‌ها هستیم.

فرشید ریاحی سامانی، در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در استان ۵۳۷ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت وجود دارد که تلاش می‌شود برای تمامی این روستا امکاناتی نظیر بهسازی معابر روستایی فراهم شود اما با توجه به محدودیت اعتبارات، اجرای طرح های عادی زمانبر شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح هادی روستایی تاکنون ۶۱ درصد از روستاهای استان اجرا شده است، تصریح کرد: این در حالی است که پیشرفت اجرای این طرح در تمامی روستاها یکسان نیست و هنوز این طرح به کامل در این روستا اجرا نشده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: پیش بینی می شود در دولت سیزدهم اعتبارات بیشتری به روستاها اختصاص یابد و بتوان طرح هادی را به نحو مطلوب‌تری در استان پیگیری کنیم.

 

ریاحی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی به استان اختصاص پیدا کرد که می تواند سهم بسزایی در اجرای این طرح داشته باشد.

 

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری سالانه برای ۱۵ تا ۲۰ روستای استان بازنگری طرح هادی روستایی انجام می گیرد.

 

کد خبر 1232365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha