اعضای کانون فرهنگی و هنری زنجان به تماشای انیمیشن «پسر دلفینی» نشستند

۵۰ نفر از نوجوانان عضو کانون فرهنگی و هنری الهادی مسجد الهادی زنجان که در برنامه هیات شهدای گمنام کانون های مساجد حضور داشتند به تماشای انیمیشن «پسر دلفینی» نشستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، هیات شهدای گمنام یک برنامه سراسری است که از سوی ستاد کانون های مساجد کشور ابلاغ شده است؛ این برنامه با بهره گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و با محوریت یاد شهدا به سمت تحقق هیات طراز انقلاب اسلامی پیش می رود.

 

 این ویژه برنامه از هفته دفاع مقدس در استان آغاز شده است و روزهای پنج شنبه اعضای کانون های مساجد در مزار شهدای گمنام زنجان حاضر و با اجرای برنامه های مختلف سخنرانی، مداحی و تبیین احکام دینی، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت می کنند.

 

برنامه هیات شهدای گمنام با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری الهادی مسجد الهادی زنجان در شب ولادت عبدالعظیم حسنی در مزار شهدای گمنام زنجان با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مرثیه سرایی و اقامه نماز جماعت برگزار شد.

 

به پاس حضور ارزشمند اعضای این کانون، 50 نفر از نوجوانان شرکت کننده در این برنامه روز گذشته به تماشای انیمیشن «پسر دلفینی» نشستند.

 

کد خبر 1232395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha