گذرگاه شهدا در مجموعه تفریحی شورابیل ایجاد خواهد شد

شهردار اردبیل گفت: فضاسازی مجموعه تفریحی شورابیل به تمثال مبارک شهدا و ایجاد گذرگاه شهدا یکی از برنامه های فرهنگی شهرداری همزمان با برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمود صفری» در جلسه کمیته فرهنگی و فضاسازی کنگره 3400 شهید استان اردبیل گفت: کنگره 3400 شهدای استان اردبیل فرصت بزرگی برای ادای دین به همت بلند شهدای استان است.

 

شهردار اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل نیز همچون سایر نهادهای تلاش ویژه ای برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره دارد و تلاش خواهیم کرد تا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش ویژه ای داشته باشیم.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: همه این برنامه های فرهنگی زمینه ساز سربلند و اقتدار میهن اسلامان خواهد بود.

 

صفری خاطر نشان کرد: تدارک ویژه برای ساخت نرم افزار زیارت مجازی مزار شهدای اردبیل توسط واحد فناوری و اطلاعات شهرداری اردبیل دیده شده است و همزمان با برگزاری کنگره 3400 شهید استان این نرم افزار نیز رونمایی خواهد شد تا شهروندان بتوانند به صورت مجازی قبور این مدافعان از میهن اسلامی را زیارت کنند.

 

وی ادامه داد: در این برنامه افزار اسناد مربوط به عکس، وصیت نامه و سایر اطلاعات شهیدان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

شهردار اردبیل تاکید کرد: فضاسازی مجموعه تفریحی شورابیل به تمثال مبارک شهدا و ایجاد گذرگاه شهدا همزمان با برگزاری کنگره 3400 شهید استان از دیگر برنامه های اجرایی این نهاد است.

 

صفری افزود: فضا سازی شهری و استفاده از ظرفیت بیلبوردهای شهر برای کنگره، اجرای طرح «با ستاره ها» ویژه نوجوانان در فرهنگسراهای شهرداری، تجلیل از بانوان نویسنده دفاع مقدس، نامگذاری معابر به نام شهدا و برپای ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه های حوزه شهری در اردبیل خواهد بود.

 

کد خبر 1232433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha