دشمن نگاه ارزشی ملت ایران را برای خود خطر می‌داند

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه آشوبگران نگاه ارزشی ملت ایران را برای خود خطر می‌دانند گفت: آنچه که برای ایالات متحده خطرساز است ایران مملو از ارزشهای دینی و اعتقادی و ایران با ظرفیت منابع انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز (سه‌شنبه، ۲۴ آبان) در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیروی انتظامی کشور که در سالن اجتماعات شهدای ناجا استان گیلان برگزار شد اظهار داشت: هر کسی با قرآن کریم آشنا شود به سمت شیطان نخواهد رفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه عقل انسان دو پدیده عبودیت در برابر موجود لایتناهی و دوم دانش را خیلی سهل و آسان میپذیرد تصریح کرد: عقل تابع دانش است و در عبودیت نسبت به خالق هستی هیچ ابایی ندارد.

 

آیت‌الله فلاحتی پذیرفتن بندگی مطلق خدا را جزو طبیعت ذاتی انسان دانست و اذعان کرد: از اولین روزهای آفرینش انسان در طول تاریخ بشر انسان بندگی می‌کرد و حتی اگر به بندی سنگ و چوب و بت روی می‌آورد برای این بود که موجود مطلق را بندگی کند.

 

امام جمعه رشت اذعان کرد: از آنجا که بندگی انسان باید جهت دهی شود خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید طاغوت مانع بندگی خداست از طرفی طاغوت طغیانگر است و بندگی مانعی در برابر طغیانگری محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در طول تاریخ بندگان با طاغوتیان در جنگ و نزاع بودند یادآور شد: امروز هم جنگ میان حق و باطل جنگ میان بندگی با طاغوتیان طغیانگر در جریان است و نظایر آن را ما هم اینک مشاهده می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: در سال ۱۳۷۸ که جریان کوی دانشگاه پیش آمد و در سال ۸۸ هم فتنه‌گران آمدند یک نفر که هماینک خارج نشین است به ضمیمه یاران خودش گفت ما در ایران می‌خواهیم سینه بزنیم و با تاپ و شلوارک بیرون بیاییم و می‌خواهیم نماز بخوانیم و بعضا شرب خمر هم انجام داده و همه در کنار هم باشیم و مانع این حرکت در ایران را هم اعلام کردند. 

 

آیت‌الله فلاحتی اسلامیت و نگاه ارزشی ملت ایران را برخلاف نظر آن افراد طاغوتی، مانع بزرگ تحقق امیال جبهه باطل دانست و ادامه داد: در آشوب‌های اخیر فلان گروه، حزب و سازمان مطرح نبود بلکه نگاه‌ها همگی مارکسیستی بود و باید گفت نگاه ارزشی ملت ایران را برای خود خطر می‌دانستند و می‌دانند.  

 

امام جمعه رشت پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی و تاکید بسیار زیاد مقام معظم رهبری به این موضوع را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: آنچه که برای ایالات متحده خطرساز است ایران مملو از ارزشهای دینی و اعتقادی و ایران با ظرفیت منابع انسانی آن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: دانش چیزی است که هر قدر انسان به سمت آن برود تمام شدنی نیست و چنانچه امروز می‌بینیم که جامعه ما بعد از انقلاب اسلامی در دانشگاه از رتبه ۷۴ جهانی به رتبه ۱۶ جهانی رسید.

 

وی رتبه دوم درمان سرطان از طریق مجاری ژنتیکی، مقام پنجم کشورمان در تولید انواع بذرها با استفاده از پرتو افشانی گاما، ارتقا جایگاه کشورمان در طب و سلامت، دریا و محیط زیست را هم مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: میان بر رفتن‌ها و کسب این رتبه‌ها و فتح قلب علم و دانش توسط دانشمندان جمهوری اسلامی آن چیزی نیست که دشمن خواهان آن باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان پیشرفت‌های روزافزون کشور در صنعت موشک را هم مورد اشاره قرار داد و ضمن پاسداشت یاد و خاطر شهید تهرانی مقدم خاطرنشان کرد: امام صادق ( علیه السلام) می‌فرماید: محکم ترین سخن برای عقل، علم و دانش است و بدون شک هر انسانی که دارای طبع و علم باشد نباید از قرآن کریم فاصله بگیرد.

 

 

کد خبر 1232472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha