مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی در بیرجند به بهره برداری  رسید

مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در شهر بیرجند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی بیرجند امروز سه‌شنبه (۲۴ آبان) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

 

حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه جامعه نیکوکاران را خداوند برای مدرسه سازی هدایت می کند تا به همه امید و  انرژی بدهند، گفت: در این جلسات باید بیشتر از حضور دانش آموزان استفاده شود تا خودشان جلسه را اداره کرده و مسئولین فقط یک گزارش بدهند و این موضوع بخشنامه هم خواهد شد.


خان محمدی با بیان اینکه دانش آموزان باید مشارکت، همدلی، هم افزایی و  همکاری را در محیط مدرسه یاد بگیریم، افزود: این پروژه را یک خیر مدرسه ساز شروع کرده و دولت آن را تکمیل کرده است که خود نمونه یک کار مشارکتی و همکاری چند جانبه است.


وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: برای رشد باید با هم مشارکت داشته باشید و محیط مدرسه را شاداب سازی کنید.


معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: دانش آموزان باید مسائل مهم شهر و منطقه و هم چنین حل مساله، مهارت زندگی، دوستی و احترام به بزرگتر و پدر و مادر، آداب دینی و اخلاقی و در یک کلام تربیت تمام ساحتی را بیاموزند.  


وی با اظهار امیدواری از اینکه پیشرفت محتوای مدرسه هم با کمک آقای قلم چی تکمیل شود در ادامه تاکید کرد:ک کار مشارکتی را  باید  از مدرسه شروع کنیم و در محتوای معلمان هم باید این مباحث تبیین شود.

 

علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در دنیای مادی امروز که سرمایه گذاری در اوج قدرت است عده ای معتقد و با ایمان از مال خود در این عرصه می گذرند که قابل تقدیر است.

 

محمود چاوشان، مدیرکل سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم دراین مراسم با بیان اینکه با افتتاح این مدرسه ۳۶۰ دانش آموز شهر بیرجند از آن بهره مند شده اند، گفت: در استان خراسان 2هزار مدرسه وجود دارد که از این تعداد  ۴۰۰ مدرسه در بیرجند قرار دارد.

 

وی افزود: در بیرجند و حاشیه شهر بیرجند ۲۵۰کلاس درس نیاز داریم که ۱۰۰ کلاس درس تا پایان سال و حداکثر تا مهر سال آینده افتتاح خواهد شد.

 

مدیرکل سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: خیر نیک اندیش آقای قلم چی تاکنون در احداث ۶ مدرسه در استان خراسان جنوبی مشارکت داشته است.

 

گفتنی است با زیر بنای فضای آموزشی هزار و ۶۰۰ متر مربع  و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان بهره برداری رسید و در این مراسم از دانش آموزان با اهدای بسته لوازم تحریر و لوازم  ورزشی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1232510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha